بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آیا استون کلد استیو آستین برای یک مسابقه دیگر به WWE بازخواهدگشت؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۹

دوران حرفه‌ای استیو آستین از سال 1995 با حضور در WWE شروع شد و طولی نکشید که او به یکی از بزرگترین نام‌ها در جهان کشتی کچ تبدیل شد. مار زنگی تگزاس عناوین مختلفی کسب کرد و با برخی از بزرگترین چهره‌های دنیای کشتی کچ از جمله راک وارد درگیری شد. راک و استون کلد در رسلمنیا 19 برای آخرین بار برابر هم قرار گرفتند و در پایان این دیدار استون کلد استیون آستین خداحافظی خود از دنیای کشتی کچ را به اطلاع عموم رساند. با این وجود، استون کلد ارتباط خود را با WWE به طور کامل قطع نکرد و حتی در رسلمنیا 38 برای برگزاری یک مسابقه با کوین اونز برای یک شب از بازنشستگی بیرون آمد.

طرفداری | در مستندی که به تازگی از زندگی استون کلد استیو آستین پخش شد، از اسطوره WWE از احتمال بازگشت به رینگ برای برگزاری یک بازی دیگر پرسش شد. مار زنگی تگزاس در پاسخ گفت که از دوران حرفه‌ای خود در کشتی کچ رضایت کامل دارد و نیازی نمی‌بیند که هیچ چیز را به هیچکسی اثبات کند.

من کناره‌گیری کردم. از آنچه انجام دادم خوشحال هستم. افرادی هستند که بیشتر از من کار کردند و برای مدت بیشتری هم دوام آوردند. اما من هم دوران خیلی خوبی داشتم و از آن رضایت دارم. بنابراین چیزی برای اثبات به هیچکس ندارم.

بیشتر بخوانید:

روزی که استیو آستین، چشم انداز پرو رسلینگ را برای همیشه دگرگون کرد

چرا آندرتیکر جایگزین استون کلد استیو آستین شد؟

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *