بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با فرض ناکامی منچسترسیتی؛ آرسنال جشن قهرمانی لیگ برتر را تمرین کرد! / عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۷

طرفداری | اعضای آرسنال جشن قهرمانی لیگ برتر را تمرین کردند.

به گزارش دیلی میل، باشگاه آرسنال در حال تمرین مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر دیده شده است. کارکنان باشگاه با یکدیگر دست می‌دهند و با فرض قهرمانی پرمیرلیگ، مدال‌ها را اهدا می‌کنند.

در حالی که تیم پپ گواردیولا در آستانه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی خود قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل وست هم در روز یکشنبه، به طور رسمی قهرمان اعلام خواهد شد، با این حال، اگر سیتی در ورزشگاه اتحاد امتیاز از دست بدهد و آرسنال مقابل اورتون به پیروزی برسد، به دلیل تفاضل گل بهتر، تیم میکل آرتتا می‌تواند اولین قهرمانی خود در لیگ برتر را از سال ۲۰۰۴ به دست آورد. به نظر می‌رسد ورزشگاه امارات، برای هر احتمالی در روز پایانی هیجان‌انگیز لیگ برتر، سناریو چیده‌است.

اکنون ویدیویی به صورت آنلاین منتشر شده است که کارکنان آرسنال را در حال تمرین مراسم اهدای جام نشان می‌دهد. در این ویدیو، باشگاه بنرهایی با عنوان «قهرمانان لیگ برتر» را در سراسر زمین چیده است، در حالی که یک سکو با لوگوی لیگ برتر در مرکز زمین برپا شده است.

همچنین جام قهرمانی لیگ برتر را می‌توان روی سکویی مشاهده کرد. یک جام مشابه دیگر نیز در منچستر وجود خواهد داشت، اگر در عوض سیتی قهرمان لیگ شود.

در این ویدیو، کارکنان باشگاه را می‌بینیم که به صف شده و روی صحنه راه می‌روند، همانطور که بازیکنان برای دریافت مدال‌های خود این کار را انجام می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *