بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لامین یامال: فرمین لوپز را به تیم ملی دعوت کنید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۳

طرفداری | بارسلونا فصل بدی را پشت سر گذاشت اما این جمله در مورد همه بازیکنان این تیم صدق نمی کند. فرمین لوپز یکی از همین بازیکنان است. او در ابتدای فصل با گلزنی در ال کلاسیکوی دوستانه در آمریکا خودش را به هواداران بارسلونا شناساند و در ادامه فصل هم نشان داد شم گلزنی اش به شکل اتفاقی ظاهر نشده است. 

فرمین لوپز با 10 گل، سومین گلزن برتر فصل 24-2023 بارسلونا است و شانس این را دارد که تعداد گل هایش را در دو بازی باقی مانده لالیگا افزایش دهد. جدیدترین درخشش خود، مقابل آلمریا رقم خورد. جایی که زننده هر دو گل بارسا بود. 

هواداران بارسلونا در این فصل چند بار از هشتگ (#ferminseleccion) استفاده کرده اند، هشتگی که به معنای (فرمین، تیم ملی) است. لوپز عضو تیم ملی جوانان لاروخا است اما تا حال برای تیم ملی بزرگسالان کشورش بازی نکرده است. لامین یامال، ستاره بارسلونا که خودش در تیم ملی بازی می کند، در اینستاگرام از هشتگ لوپز و تیم ملی استفاده کرد. یامال مشخصا دوست دارد در یورو 2024 هم کنار او بازی کند. تا این لحظه بعید است که نام فرمین لوپز در لیست اسپانیا برای یورو باشد اما حضور او در المپیک تقریبا قطعی است. 

لامین یامال: فرمین را به تیم ملی بیاورید! 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *