بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژاوی: لاپورتا و دکو به من اعتماد دارند؛ در بهترین باشگاه جهان هستم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۵

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و هفتم لالیگا، تیم های بارسلونا و رایو وایکانو مقابل هم قرار می گیرند. ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد.

باشگاه به من آرامش و انگیزه می‌دهد و ما با همان جاه طلبی به کارمان ادامه می‌دهیم. تمام این سر و صداها را درک می‌کنم، اما چیزی را تغییر نمی‌دهد. من علاقه‌ای به حواشی ندارم. در جریان اخبار هستم اما اعتماد رئیس لاپورتا و دکو را دوست دارم که هنوز هم پابرجا است. هیچ چیز تغییر نکرده است. می‌فهمم که رسانه‌ها باید هر چیزی را منتشر کنند، اما برای من هیچ چیز تغییر نکرده است.

اگر چیزی برای صحبت کردن وجود داشته باشد، در موردش صحبت خواهیم کرد. سه هفته است که اینجا نشسته‌ایم تا اعلام کنیم که همه چیز ادامه دارد. مطلقا هیچ چیز تغییر نمی‌کند. اگر تغییری ایجاد شود، ما آن را اعلام خواهیم کرد. من آرامش دارم و منتظر بازی فردا هستم. نمی‌توانم اطلاعات بیشتری به شما بدهم. ما می‌خواهیم برنده شویم، رقابت کنیم و رتبه دوم را تثبیت کنیم. من هیچ شکی ندارم که همه چیز می تواند دوباره درست شود. 

شاکله بازیکنان اصلی تیم فوق العاده است، با بازیکنانی از لاماسیا که موقعیت خود را تثبیت کرده‌اند. من هنوز مشتاق و هیجان زده هستم. بارسا باشگاه زندگی من است. 

از او پرسیده شد که آیا سزاوار قرار گرفتن در چنین موقعیتی هست یا نه، سرمربی بارسا جواب داد:

من روی بازی فردا تمرکز کرده‌ام. روی این موضوع که سزاوارش هستم یا نه تمرکز نمی‌کنم. همیشه چنین مسائل وجود دارند.

در میان تمام این شلوغی‌ها، ژاوی پیامی برای بازیکنان داشت:

به آنها گفتم که به حضور در بارسا افتخار می‌کنم. ما روی بازی فردا تمرکز کرده‌ایم. ما باید کاری کنیم که هواداران لذت ببرند.

ژاوی در مورد اظهارات خود از کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با آلمریا و گمانه‌زنی‌هایی که ایجاد کرده است، گفت:

فقط به سوالاتی که در کنفرانس مطرح می‌شود پاسخ می‌دهم. رئیس چیزی در این مورد به من نگفته است. او به من گفت که برای کسب مقام دوم، پیروزی بسیار مهم است. خوشحالم چون در بهترین باشگاه دنیا هستم. انتقاد باعث پیشرفت من می‌شود. چیزی را تغییر نمی‌دهد. می‌خواهم نشان دهم که می‌توانیم همچنان رقابت‌پذیر باشیم. امسال برای ما خوب نبود، اما مطمئنم که اوضاع می‌تواند به خوبی پیش برود.

ژاوی در پاسخ به یک سوال غیرمعمول در مورد بازی فردا مقابل رایو وایکانو گفت:

این فرصتی عالی برای کسب سهمیه سوپرکاپ است. این یک بازی بسیار مهم است و ما می‌خواهیم برای اولین بار آن را برنده شویم. (بارسلونا با ژاوی تا به حال مقال رایو وایکانو پیروز نشده است)

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *