بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش کارلو آنچلوتی به شایعات اخراج ژاوی از بارسلونا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۵

طرفداری | کارلو آنچلوتی از ژاوی حمایت کرد.

تیم‌های ویارئال و رئال مادرید فردا در دیداری از هفته سی‌وهفتم فصل 24-2023 لالیگا به مصاف هم می‌روند. رئال اگر چه به قهرمانی لالیگا رسیده، اما با هدف حفظ آمادگی برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، با تمام توان دو دیدار باقی‌مانده لیگ را برگزار خواهد کرد. 

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی با ویارئال در خصوص مسائل مختلفی چون احتمال اخراج ژاوی از بارسلونا، شخصیت آرام تونی کروس، تمدید با لوکا مودریچ و … صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید: رابطه با مودریچ؟

 هیچ مشکلی با مودریچ ندارم، او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و به هم احترام زیادی می‌گذاریم. ما در آینده هم هیچ مشکلی با هم نخواهیم داشت. بازی فردا؟

به بازی پیش رو به عنوان بخشی از آماده‌سازی برای فینال نگاه می‌کنیم. با تمام تیم سفر می‌کنیم و این بازی را به عنوان یک مسابقه مهم برای حفظ ریتم رقابتی، روحیه خوب و پویایی تیم در نظر می‌گیریم. هدف ما حفظ این روند مثبت تا روز فینال است. لونین یا کورتوا؟ اولویت شما کیست؟

به نظر من بحثی در مورد دروازه‌بان‌ها وجود ندارد. آندری لونین فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرده و عملکرد بسیار خوبی داشته است. تیبو کورتوا نیز در حال بازگشت به فرم سابق خود و تبدیل شدن به بهترین دروازه‌بان جهان است. لونین در بازی فردا بازی خواهد کرد. حضور میلیتائو در فینال لیگ قهرمانان؟

اگر ادر میلیتائو به آمادگی کامل ۱۰۰ درصدی نرسد، در فینال بازی نخواهد کرد. با این حال، او به شرایط ایده‌آل بسیار نزدیک است و فردا بازی خواهد کرد. بعد از بازی فردا وضعیت او را برای حضور در فینال ارزیابی خواهیم کرد. تمدید با مودریچ و کروس؟

من همیشه خوش‌بین هستم، اما در حال حاضر تمام تمرکز ما روی فینال است و مسائل دیگر در اولویت دوم قرار دارند. بدون شک، مودریچ و کروس دو بازیکن کلیدی برای ما هستند و نقش مهمی در موفقیت تیم ایفا می‌کنند.  شایعات اخراج ژاوی از بارسلونا؟

نمی‌خواهم در مورد ژاوی اظهار نظر شخصی داشته باشم. من برای او هم به عنوان یک فرد و هم به عنوان یک مربی احترام زیادی قائل هستم. او کارش را در بارسلونا به خوبی انجام می‌دهد و برای آینده‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. شخصیت تونی کروس؟

​​​​​​​تونی کروس یک آلمانی واقعی است و من خودم را با او هم‌ذات می‌بینم. او ترجیح می‌دهد بیشتر شنونده باشد تا گوینده، اما وقتی صحبت می‌کند، واضح و بدون ابهام حرف می‌زند. او مردد نیست، صادق است و من واقعاً شخصیت او را دوست دارم. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *