بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرتتا: اگر قرار بود یک بازیکن برای آن تک به تک انتخاب کنم، سون را انتخاب می کردم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۱

طرفداری | در حالی که تاتنهام با نتیجه 1-0 از منچسترسیتی عقب بود، سون هیونگ مین خود را در موقعیتی تک به تک با دروازه بان ذخیره سیتی یعنی استفان اورتگا دید. گلزنی سون در این لحظه نه تنها بازی را مساوی می کرد، بلکه می توانست دو امتیاز حیاتی را از سیتی بگیرد و بدین ترتیب به آرسنال در کسب عنوان قهرمانی کمک کند. با این حال، واکنش اورتگا برتری سیتی را حفظ کرد و ضربه پنالتی دقایق پایانی ارلینگ هالند، پیروزی 2-0 آنها را تضمین کرد.

این پیروزی، سیتی را در حالی که به روز پایانی فصل نزدیک می شویم، دو امتیاز بالاتر از آرسنالِ رده دومی قرار داد. با این حال، آرتتا از سون به خاطر از دست دادن این موقعیت طلایی خشمگین نیست و در عوض ادعا کرد که اگر قرار بود هر بازیکنی را از لیگ برتر برای بودن در آن موقعیت انتخاب کند، سون را برمی گزید.

اگر قرار بود برای آن لحظه یک بازیکن از کل بازیکنان لیگ برتر انتخاب کنم، احتمالا او (سون) را انتخاب می کردم. مایکل جردن بارها توضیح داد که چند بار وظیفه زدن شوت آخر به او سپرده شد. همیشه او بود. گاهی اوقات توپ داخل سبد می رفت، گاهی اوقات هم موفق نمی‌شد. این هم از زیبایی‌های ورزش محسوب می شود. چه کاری از شما ساخته است؟ قبلا اوضاع فرق داشت

بچه‌های سرشان را گرفته بودند من دور میز می‌دویدند. می‌توانید تصور کنید. این وضعیت هم جادویی است، اینکه فرصت داشته باشید آن را در کنار خانواده و همکارانتان تجربه کنید. بخشی از آن باشید. فراموش نکنید، چند فصل قبل کار برای ما از چند هفته قبل از پایان فصل تمام شده بود.

با پیروزی سیتی، رقابت برای قهرمانی به اوج خود رسیده است. آرسنال که اکنون دو امتیاز کمتر دارد، در آخرین بازی اش در ورزشگاه امارات مقابل اورتون قرار خواهد گرفت. در همین حال، باشگاه منچستری در ورزشگاه اتحاد میزبان وست هم خواهد بود. توپچی ها امیدوارند دیوید مویس که قرار است آخرین بار روی نیمکت چکش ها بنشیند، کار دشواری را به سرانجام برساند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *