بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ویلیام گالاس: یک فصل پس از آمدن ام باپه به رئال مادرید، وینیسیوس به فروش می‌رسد!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۸

طرفداری | کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی، در آستانه پیوستن به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد است و این موضوع گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد تاثیر او بر این تیم کهکشانی به وجود آورده است.

انتظار می‌رود که قهرمان جدید لالیگا در تابستان امسال با امضای قرارداد با ام باپه، برنده جام جهانی 2018، یک کهکشانی دیگر را به سانتیاگو برنابئو بیاورد. ویلیام گالاس، مدافع سابق تیم ملی فرانسه، در مصاحبه‌ای به برخی از این تاثیرات احتمالی اشاره کرده است. طبق گفته ویلیام گالاس، انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید منجر به فروش وینیسیوس جونیور خواهد شد. گالاس دراین‌باره می‌گوید:

وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید فوق‌العاده بوده است و اگر آنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند، فکر می‌کنم او توپ طلا را کسب خواهد کرد. اما نمی‌دانم با آمدن ام باپه به رئال مادرید چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا بازی در نوک خط حمله پست اصلی او نیست. برایم عجیب نیست اگر فصل بعد شاهد خط حمله‌ای متشکل از وینیسیوس جونیور، ام باپه و رودریگو با حضور کیلیان در مرکز این خط حمله باشیم و سپس در فصل بعد آنها وینیسیوس را بفروشند.

گالاس همچنین در مورد تاثیر ام باپه بر جود بلینگام، هافبک انگلیسی رئال مادرید، صحبت کرده است. بلینگام در این فصل از مرز 20 گل عبور کرده است، اما گالاس پیش‌بینی می‌کند که با تغییر نقش و همچنین شناخت بیشتر حریفان از او، تعداد گل‌هایش کاهش یابد. او می‌گوید:

فکر نمی‌کنم حضور ام باپه در زمین بلینگام را محدود کند. بلینگام در دورتموند به اندازه رئال مادرید در خط حمله بازی نمی‌کرد، اما باز هم بازیکن فوق‌العاده‌ای بود. بلینگام فصل بعد در پشت سر ام باپه بازی خواهد کرد و به طور کامل به هافبک سه نفره تبدیل خواهد شد. من انتظار ندارم بلینگام به اندازه این فصل گل بزند.

جود در ابتدای فصل خوب کار کرد، اما در یک یا دو ماه گذشته شاهد کاهش گلزنی او بوده‌ایم. بلینگام یک هافبک است و سیستم فصل جاری را برای تکرار تعداد گل‌هایش در سال آینده نخواهد داشت و حریفان اسپانیایی او اکنون می‌دانند که باید از او چه انتظاری داشته باشند.

قبل از خوش‌آمدگویی به ام باپه، رئال مادرید باید یک فینال دیگر لیگ قهرمانان را پشت سر بگذارد. آنها در تاریخ 1 ژوئن در ورزشگاه ومبلی به مصاف دورتموند خواهند رفت تا برای کسب پانزدهمین عنوان قهرمانی اروپا رقابت کنند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *