بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب احتمالی میلان برای بازی با تورینو

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۳:۱۸

طرفداری | تورینو و میلان فردا شب از ساعت 22:15 در چارچوب بازی های هفته 37 فصل 24-2023 سری آ در استادیوم المپیک تورینو به مصاف هم می روند. قضاوت این دیدار را ارمانو فلیسیانی، داور 33 ساله ایتالیایی بر عهده دارد.

تورینو که با 50 امتیاز در رده دهم جدول سری آ قرار دارد، در پنج بازی اخیر خود در لیگ سه تساوی، یک پیروزی و یک شکست را تجربه کرده است. دو بازی پایانی فصل اهمیت زیادی برای تورینو دارد زیرا آن ها هنوز امیدهایی برای کسب سهمیه اروپایی دارند. از سوی دیگر، میلان نیز در پنج بازی اخیر خود در سری آ عملکرد مشابهی داشته و سه تساوی، یک پیروزی و یک شکست را تجربه کرده است. روسونری با 74 امتیاز در رده دوم قرار دارد و نایب قهرمانی اش قطعی شده است.

تورینو برای این تقابل پنج مصدوم قطعی دارد که در بین آن ها نام پر شورس و نیکولا ولاشیچ نیز به چشم می خورد. از سوی دیگر میلان سه مصدوم و یک محروم دارد. سیمون کیائر، روبن لوفتوس چیک و ساموئل چوکووئزه مصدومان میلان برای این دیدار هستند و متئو گابیا نیز به علت محرومیت قادر به همراهی این تیم نیست. با توجه به این مسئله، ترکیب احتمالی میلان برای این دیدار به شرح زیر است: میلان (3-3-4): اسپورتیلو | کالولو، توموری، شاو، تراچیانو | موسی، ریندرس، بن ناصر | پولیشیچ، یوویچ، اوکافور

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *