بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلوپ: فینال لیگ قهرمانان را به رئال مادرید باختیم چون کورتوای عوضی 12 دست داشت!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۰

طرفداری | یورگن کلوپ می‌گوید دلیل قهرمانی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2022 تیبو کورتوا بود.

در مصاحبه‌ای با پل جویس از نشریه تایمز، یورگن کلوپ خاطرات تقریبا 9 سال حضور خود در لیورپول را مرور کرد. کلوپ چند روز دیگر، در حالی آنفیلد را ترک می‌کند که تقریباً تمام جام‌های مهم را فتح کرده، اما شاید اگر کمی شانس هم با او یار بود، می‌توانست با افتخارات بیش‌تری با قرمزهای مرسی‌ساید خداحافظی کند؛ مثلاً با یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپای سال 2022، اگر آن «تیبو کورتوای لعنتی» اجازه می‌داد!

لیورپول اگر چه در فینال لیگ قهرمانان اروپا، فصل 22-2021 تیم برتری نسبت به رئال مادرید بود، اما سد محکمی به نام تیبو کورتوا مانع از قهرمانی تیم یورگن کلوپ در پاریس شد. کلوپ در مرور خاطرات خود از باخت مقابل رئال مادرید گفت:

من معمولاً بعد از چنین باخت‌هایی دیوانه‌وار عذاب می‌کشم، ولی نه برای مدت طولانی. اما قبل از بازی با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا تصمیم گرفتم اگر قهرمان نشدیم، عمرم را برای عذاب کشیدن تلف نکنم؛ دیگر نمی‌توانستم این کار را انجام دهم. 

ما بازی را شروع کردیم و هر سه دقیقه به سمت دروازه رئال مادرید شوت زدیم، اما دروازه‌بان آن‌ها 12 دست داشت! سپس آن‌ها به گل رسیدند و ما هم فقط یک اشتباه دفاعی داشتیم که همه بعد از بازی روی آن تمرکز کردند. بازیکنان رئال مادرید 23 بار در موقعیت اشتباه بودند و ما آن‌ها مجازات نکردیم. پیروزی رئال مادرید ربطی به دفاعشان نداشت، بلکه فقط به خاطر کورتوای عوضی بود.

ما کار اشتباهی انجام ندادیم… فقط باید قانون بازی را می‌پذیرفتیم: اگر شما گل نزنید، تیمی که گل می‌زند برنده است. این چیزها دیگر در زندگی برای من قابل درک است. من هدفی دارم، دیگران هم همینطور. من می‌خواهم برنده شوم، دیگران هم همینطور. گاهی اوقات شما برنده می‌شوید و گاهی دیگران. زندگی همین است و من با آن کنار آمده‌ام.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *