بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الگری خطاب به مدیریت یوونتوس: خوشبختانه من دیگر قربانی نخواهم بود، ببینیم قربانی بعدی کیست!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۶

طرفداری | اخراج ماسیمیلیانو الگری از یوونتوس قطعی است؛ فقط مشخص نیست این اتفاق امروز و فردا می‌افتد و یا در پایان فصل سری آ.

رابطه یوونتوس و الگری از چند ماه پیش شکرآب شد و حالا به نقطه غیرقابل‌بازگشت رسیده است. درگیری با سردبیر توتو اسپورت و تهدید او، اختلاف شدید با کریستیانو جونتولی (مدیر ورزشی) و حرکات اغراق‌آمیز کنار زمین که منجر به دریافت کارت قرمز شد، دلایلی است که یوونتوس می‌خواهد الگری را اخراج کند و به استناد همین موارد، حتی غرامت هم ندهد.

روزنامه کوریره دلاسرا در خصوص مشکل ماسیمیلیانو الگری با مدیران یوونتوس، ادعای بزرگی را به‌نقل از او مطرح کرده است: 

مدتی است که من قربانی [تصمیمات اشتباه] شده‌ام اما خوشبختانه دوران قربانی بودنم به‌زودی تمام می‌شود. امسال من قربانی شدم؛ ببینیم فصل بعد چه کسی قربانی می‌شود. رسیدن به پایان فصل آن‌هم در این جایگاه مثل یک معجزه بود. 

البته جمله آخر الگری اشاره به فصل گذشته بود، یعنی فصلی که یوونتوس در زمین 72 امتیاز گرفت و باید چهارم می‌شد اما به‌خاطر ماجراهای فساد مالی و جعل اسناد با کسر 10 امتیاز جریمه شد. هنگامی که آندره آ آنیلی، رییس باشگاه و اعضای هیئت مدیره استعفا کردند، الگری به‌عنوان تنها چهره برجسته باشگاه ایستادگی کرد و مانع فروپاشی یوونتوس شد. به‌خاطر این حرکت، الگری انتظار داشت در پایان فصل برای انتخاب مدیر ورزشی با او مشورت شود. الگری دوست داشت جووانی مانا، مدیر ورزشی جدید ناپولی، ارتقا یابد و مدیر ورزشی یووه شود اما تصمیم جان الکان برای انتخاب کریستیانو جونتولی، او را غافل‌گیر کرد. بنا به ادعای کوریره دلاسرا، آب الگری و جونتولی هرگز در یک جوی نرفته و آن‌ها از اول به هم اعتماد نداشته‌اند.

تنش‌ها جایی به اوج رسید که در بازار نقل‌وانتقالات ژانویه 2024، الگری خواستار یک هافبک باتجربه چون جاکومو بوناونتورا و روبرتو پریرا شده بود اما انتخاب جونتولی، جذب رایگان تیاگو ژالو و انتقال قرضی کارلوس آلکاراز بود. پس از باخت یوونتوس به اینتر در اوایل فوریه که این تیم را از کورس قهرمانی خارج کرد، کریستیانو جونتولی با تیاگو موتا، سرمربی بولونیا ملاقات کرد که همین موضوع، پالس اخراج الگری را می‌داد. 

الگری حق باشگاه برای تغییر سرمربی را درک می‌کرد اما امیدوار بود در چنین انتخابی شفافیت وجود داشته باشد. جونتولی مقابل دوربین‌های تلویزیونی علنا از الگری حمایت کرد اما به‌شکل مخفیانه به مذاکره با موتا ادامه داد. الگری از نیم‌فصل دوم حس می‌کرد دیگر مشروعیتی ندارد و این تنش‌ها بین باشگاهی که آن را مثل خانه خود می‌دانست، باعث پاره شدن رشته افکارش شد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *