بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش سرپرست فدراسیون روستایی به برگزاری یک مسابقه حاشیه‌دار

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۱
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در چند روز گذشته مسابقاتی تحت عنوان «نخستین تورنمنت رسمی بک‌گامون کشور» برگزار شد که در آن حاشیه‌های عجیبی رقم خورد و بازی‌هایی که به هیچ وجه با بازی‌های روستایی و عشایری سنخیت نداشت انجام شد.

در مسابقات این رشته از هر بازیکن مبلغ 5 میلیون و 700 هزار تومان برای ورود به جدول اصلی گرفته شد که از این مبلغ 4 میلیون تومان به جایزه اختصاص یافته و یک میلیون و 700 هزار تومان نیز به منظور هزینه‌های برگزاری تورنمنت کسر شد. هزینه پذیرایی همراه برای هر نفر نیز یک میلیون و 500 هزار نفر بود.

نکته مهم استفاده از لوگوی فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی و کمیته بک‌گامون رشته ورزشی در دعوت‌نامه رسمی مسابقات بود، اما هیچ پولی بابت ورودی و سایر هزینه‌ها به حساب فدراسیون واریز نشده است.

علی ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: به هیچ مسابقه و جشنواره‌ای مجوز نداده‌ایم. این مسابقات به صورت آزاد در هتل لاله کرج برگزار شد که غیر قانونی است و مجوز ندارد و برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود: برای دادن مجوز باید با حراست، اماکن و شورای تأمین مکاتبه کنیم و مسابقات با حضور نمایندگان فدراسیون و حراست برگزار شود.

ایلکا تأکید کرد: مجوزی برای برگزاری این مسابقات صادر نکرده‌ایم و اگر احساس کنیم از اعتبار فدراسیون سوء استفاده می‌کنند، قطعاً برخورد و اعلام جرم خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *