بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اصلاح به جای حذف؛ حمایت 13 باشگاه انگلیسی از سیستم VAR

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۹

طرفداری | روز گذشته وولورهمپتون به صورت رسمی پیشنهاد حذف سیستم کمک داور ویدیویی را به سران لیگ برتر ارائه کرد. این پیشنهاد ماه آینده به رای گذاشته می‌شود. 

به گزارش اسکای؛ با وجود درخواست وولورهمپتون، بخش بزرگی از باشگاه‌های انگلیسی – 13 تیم – با ایده کنار گذاشتن تکنولوژی کمک داور ویدیویی مخالف هستند. آن‌ها دغدغه‌های مطرح شده توسط وولورهمپتون را درک می‌کنند، اما VAR را اقدامی ناکارآمد و مخرب برای جایگاه لیگ برتر می‌دانند. با این حال، چنین موضعی به معنای رضایت تیم‌ها از VAR نیست، آن‌ها ترجیح می‌دهند در روند اجرایی این سیستم اصلاحات بزرگی صورت بگیرد. در جلسه سهام‌داران لیگ برتر در ۱۱ آوریل، هوارد وب، رئیس کمیته داوران، پروژه فناوری آفساید نیمه‌خودکار را ارائه داد. باشگاه‌ها به اتفاق آرا موافقت کردند که این فناوری از فصل آینده به کار گرفته شود.

سران فوتبال انگلیس نیز مانند 13 تیم با ایده وولورهمپتون مخالف هستند. لیگ برتر حق گرگ‌هابرای ارائه چنین پیشنهادی را به رسمیت می‌شناسد، اما معتقد است که حذف VAR منجر به تصمیمات نادرست بیشتری خواهد شد. علاوه بر این، مسئولان لیگ برتر بر این باورند که این پیشنهاد به طور جدی بر اعتبار آن‌ها به عنوان یکی از لیگ‌های برتر فوتبال جهان تأثیر می‌گذارد. 

در این مورد بخوانید:

جلسه ویژه در فوتبال انگلیس؛ تکنولوژی VAR کنار گذاشته می‌شود؟

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *