بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ملی‌پوش وزنه‌برداری: حقوق کمیته ملی المپیک را پس دادیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۳
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میر مصطفی جوادی ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران که موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس هم شده است، در نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: ما همیشه در اوج شرایط بدنی نیستیم، اما تمرینات را ادامه می‌دهیم که تا المپیک به اوج برسیم و بهترین وزنه‌ها را در پاریس بزنیم.

وی افزود: مسابقات هیچ وقت قابل پیش بینی نیست و ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد و شرایط تغییر کند.

وی گفت: حقوق هایی که از سوی کمیته ملی المپیک به ما داده بودند، خوب نبود و آنها را پس دادیم. ما متوجه شدیم روی ما برای مدال آوری حساب نکرده‌اند. ما کف حقوق یعنی 15 میلیون تومان را گرفته بودیم که پس دادیم و مستقیم گفتند که هیچ مدالی نمی‌گیریم.

جوادی عنوان کرد: شرایط المپیک قابل پیش‌بینی نیست. علی داوودی در جام جهانی نقره گرفت و من سال قبل در مسابقات جهانی طلا گرفتم. وقتی این مدال‌ها کسب شده و اینگونه رفتار می‌شود، جالب نیست. این نشان می‌دهد که چه تفکری نسبت به ما داشته‌اند، آن هم در حالی که من سال قبل در مسابقات جهانی با حضور همه حریفان طلا گرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلسرد نشده‌اید ؟ گفت: اینکه کسی روی وزنه‌برداری حساب باز نکند، طبیعی و عادی شده و در خصوص بودجه فدراسیون هم وجود دارد.

جوادی درباره رکورد ایده‌آل برای المپیک گفت: هیچ وقت به این فکر نمی‌کنم. الان وقت آن نیست که صد درصد توان را بگذاریم و در ماه‌های آینده برای افزایش رکورد اقدام می‌کنیم. هر چقدر وزنه‌ها برای المپیک بیشتر باشد، بهتر است و تلاش می‌کنم در المپیک روز خوبی داشته باشم و بهترین وزنه‌هایم را بزنم.

وی گفت: فدراسیون تنها نهادی است که به نفع ما کار می‌کند. سالن تمرین ما خیلی خوب شده و خوابگاه‌ها در حال آماده شدن است. از سمت فدراسیون کم و کاستی نداریم.

وی در پایان عنوان کرد: از زمانی که یادم هست، پشت سر هم آزمایش دوپینگ می‌گیرند و این عادی است.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *