بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برنامه‌های بایرن مونیخ برای آینده، عاملی مهم در تمدید قرارداد یوسوا کیمیش

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۷

طرفداری | در کنار جست‌وجوها برای یافتن مربی جدید که موضوع اصلی این روزهای بایرن مونیخ است، بحث‌های زیادی نیز درباره آینده برخی بازیکنان کلیدی این تیم از جمله یوسوا کیمیش وجود دارد.

به گزارش کری هاو از اسکای آلمان؛ یوسوا کیمیش همچنان منتظر تصمیم و تماس مدیران بایرن مونیخ درباره آینده‌اش است. باواریایی‌ها نیز در حال برنامه‌ریزی برای انجام مذاکرات اولیه با کیمیش در این ماه هستند. تمرکز این مذاکرات روی نقش او در تیم و همچنین ناخالص 20 میلیون یورویی‌اش خواهد بود

انتظار نمی‌رود تا پیش از یورو 2024 تصمیمی درباره آینده این بازیکن 29 ساله گرفته شود. همچنین آینده کیمیش تنها وابسته به سرمربی جدید بایرن مونیخ نیست، او می‌خواهد برنامه‌های باشگاه برای آینده را نیز بداند و سپس تصمیم بگیرد. دورنمای فلسفه بازی و برنامه‌های این تیم برای کسب عناوین، ار هز چیز دیگری برای کیمیش مهم‌تر است.

کیمیش در مونیخ با خانواده‌اش احساس خوبی دارد و حتی یک ملک جدید در مونیخ نیز خریداری کرده اما اگر جایی در برنامه‌های بایرن نداشته باشد، به دنبال ترک این باشگاه خواهد بود. بارسلونا و پاری سن ژرمن از جمله باشگاه‌های علاقه‌مند به کیمیش هستند.

گفتنی است قرارداد یوسوا کیمیش با بایرن مونیخ تا سال 2025 اعتبار دارد و تنها یک فصل دیگر از آن باقی مانده است. بنابراین اگر قراردادش تمدید نشود، فروش او در این پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی دور از ذهن نخواهد بود. او همچنین در فصل جاری موفق شده از خود آمار 2 گل و 10 پاس گل را ثبت کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *