بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اطمینان پوستکوعلو به آرسنال: برای منچسترسیتی فرش قرمز پهن نمی‌کنیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۷

طرفداری | آرسنال با پیروزی 1-0 مقابل منچستریونایتد در روز یکشنبه به صدر جدول بازگشت تا اطمینان حاصل کند که رقابت قهرمانی لیگ برتر به هفته آخر کشیده خواهد شد. اما منچسترسیتی که در حال حاضر یک امتیاز از توپچی ها عقب است، در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده خود مقابل تاتنهام در روز سه شنبه، دوباره به صدر جدول باز خواهد گشت.

این بدان معناست که آرسنال اکنون باید امیدوار باشد که رقیب شمال لندنی آنها با کسب نتیجه در خانه مقابل منچسترسیتی، به آنها در مسیر کسب اولین قهرمانی لیگ برتر پس از بیست سال کمک کند.

با این حال، تاتنهام که در رده پنجم قرار دارد، ممکن است مقابل منچسترسیتی هدف خاصی برای جنگیدن نداشته باشد، زیرا پیروزی استون ویلای رده چهارمی مقابل لیورپول در روز دوشنبه، به امیدهای آنها برای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان پایان خواهد داد. آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام صرف نظر از سناریویی که تاتنهام با آن روبرو است، می گوید که او فقط به بردن بازی اهمیت می دهد، هر پیامدی که داشته باشد. 

فکر می‌کنید اکثر هواداران ما نمی‌خواهند ما برنده شویم؟ من اینطور فکر نمی کنم. من فکر می کنم اکثر هواداران ما همان فضایی را ایجاد می کنند که همیشه در بازی های ما ایجاد می کنند. یک بازی فوتبال مقابل ما قرار دارد و ما می خواهیم در آن پیروز شویم و این همان کاری است که سعی می کنیم انجام دهیم. منچسترسیتی هنوز برنده نشده است و اگر فکر می کنید برنده شده اند، پس با هم به مشکل می خوریم. ما برایشان فرش قرمز پهن نمی کنیم و من قصد انجام این کار را ندارم. من سر جایم نمی نشینم تا پیروزی آنها را تماشا کنم. این گونه اصلا راحت نیستم. 

یک مصدوم به جمع مصدومان تاتنهام اضافه شده است:

ریچارلیسون وضعیت خوبی ندارد و دو بازی بعدی را از دست خواهد داد. مشکل بیسوما هم آن قدر جدی نیست اما دو بازی باقی مانده فصل را از دست می دهد. بقیه بازیکنان ما به شکل کامل آماده این بازی هستند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *