بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مستعدترین جوانان WWE از نظر رندی اورتون چه کسانی هستند؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۵

از آن جایی که رختکن WWE مملو از پیشکسوتان و اسطوره‌های دنیای کشتی کچ است، جوانان مستعد کمپانی به منابع خوبی از تجربیات و نصیحت‌ها دسترسی دارند. رندی اورتون یکی از این پیشکسوتان بوده و به تازگی درباره برترین ستارگان مستعد WWE به اظهارنظر پرداخته است.

طرفداری | افعی که اکنون بیش از 24 سال در این حرفه تجربه اندوخته، روزگاری به دست باب اورتون جونیور و فیت فینلی تحت تعلیم بود. رندی 14 عنوان قهرمانی جهان WWE را در کارنامه دارد و تنها ریک فلیر و جان سینا با 16 قهرمانی جهان بالاتر از او قرار دارند. بی راه نگفتیم اگر ادعا کنیم که رندی زیر و بم این حرفه را به خوبی می‌شناسد و می‌داند که برای ساخت یکی کشتی گیر خوب چه شاخصه‌هایی نیاز هستند.

رندی اورتون به تازگی بران بریکر را که او هم مانند رندی پدری کشتی گیر داشت، تحسین کرده است. آستین تیوری و گریسون والر نیز دیگر ستارگان مستعد WWE از نظر رندی به شمار می‌‌آیند. بران بریکر هرگز برابر رندی اورتون قرار نگرفته است، اما تیوری و والر برای چند ماهی مثل خاری در پهلوی رندی بودند.

من یک طرفدار بران بریکر هستم. طرفدار آستین تیوری هم هستم و گریسون والر نیز عالی است. افراد زیادی در NXT هستند که من لزوما از همه آنها با خبر نیستم، اما زمانی که طی پاییز گذشته به آنجا رفتم تا برای بازگشتم تمرین کنم، استعدادهای زیادی را آنجا دیدم. اگر بخواهید تنها یکی را نام ببرم، کار سختی خواهد بود.

اگرچه رندی پیشتر برابر تیوری و والر قرار گرفته است، اما زمان مشخص خواهد کرد که آیا روزی به مصاف بران بریکر نیز می‌رود یا خیر.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *