بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ: مصدومیت مانند شنا با دستان بسته است؛ سطح مشابهی با آرسنال داشتیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۲:۳۳

طرفداری | منچستریونایتد در واپسین هفته‌های لیگ برتر به نتایج ناامیدکننده‌اش ادامه می‌دهد. 

چهاردهمین شکست لیگ برتری منچستریونایتد مقابل آرسنال در اولدترافورد رقم خورد. با متحمل شدن این شکست، با توجه به برد چلسی، بازگشت به جایگاه ششم دشوارتر از همیشه شده است. شیاطین سرخ در حالی به مصاف نیوکاسل و برایتون خواهند رفت که طی هشت بازی اخیر تنها مقابل شفیلدیونایتد پیروز شده است. اریک تن هاخ در اولین واکنش به بازی تیمش گفت:

مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر رقابت کردیم. می‌توانید ببینید که در طول بازی در یک سطح قرار داشتیم. حتی زمانی که هفت بازیکن از ترکیب اصلی‌مان غایب هستند، در جریان بازی حضور داشتیم و می‌توانستیم نتیجه بگیریم. به خاطر فینالی که در آن حاضر خواهیم شد، باید محتاط باشیم. نمی‌توانیم بازیکنانی را که باید به تیم برگردانیم، به خطر بیندازیم. می‌خواهیم این کار را انجام دهیم، اما باید با کمی عقل سلیم این کار را انجام دهیم. اماد دیالو بسیار خوب بازی کرد و کاری را انجام داد که از او انتظار داشتیم. او شجاع و خلاق بود و دفاع بسیار خوبی هم کرد. از عملکرد او راضی بودم. کاسمیرو روی گل دریافتی منچستریونایتد اشتباه بزرگی انجام داد. تن هاخ در مورد او گفت:

او می‌تواند در پست دفاع به میدان برود. دوشنبه (مقابل کریستال پالاس)، بدیهی است که شب او نبود، اما در مجموع عملکرد ضعیفی داشت. او می‌تواند در آن پست بازی کند و امروز در سطح مناسبی قرار داشت. برای یک بازیکن منچستریونایتد، هر بازی حکم یک فینال را دارد. شما باید برای بردن هر بازی عملکرد خوبی داشته باشید. باید این موضوع را درک کنید.  منچستریونایتد نسبت به شکست مقابل مقابل کریستال پلاس نکات مثبتی داشت؟

بله، اما شکست همچنان ناامیدکننده است. من می‌خواهم برنده شوم، مهم نیست با چه کسی در زمین بازی می‌کنیم. ما باید هر بازی را برنده شویم و تمامی تلاشمان را به کار بگیریم. با این تعداد مصدومیت نمی‌شود یک تیم را پیشرفت داد. مثل این است که با دست‌های بسته شنا کنید و مجبور باشید سرتان را بالای آب نگه دارید. با این حال، ما هنوز در فینال جام حذفی حاضر هستیم. آیا اریک تن هاخ از لحاظ تاکتیکی و انگیزشی می‌تواند روی ترکیب منچستریونایتد تاثیرگذار باشد؟

شکی در این مورد ندارم. شکستی مثل بازی با پالاس اتفاق می‌افتد. بازیکنان هم انسان هستند. با این حال آن‌ها نگرش خوبی دارند و می‌بیند که اگر لازم باشد، خارج از پست خودشان هم بازی می‌کنند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *