بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دستمزد کیلیان ام باپه در رئال مادرید چه قدر است؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۴

طرفداری | در حالی که ممکن است اعلام رسمی انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید تا بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا به تعویق بیافتد، جزییات مربوط به قرارداد او در حال افشا شدن است.

به گزارش اسکای اسپورتس، بدون شک، این ستاره فرانسوی پس از کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۹، به عنوان یکی از مهم‌ترین خریدهای باشگاه در تاریخ آن شناخته خواهد شد؛ خریدی که می‌تواند مسیر تیم را در سال‌های آینده رقم بزند. اما سوال مهم برای هواداران فوتبال و به خصوص رئال مادرید این است که درآمد و دستمزد کیلیان ام باپه در این تیم اسپانیایی چه قدر است؟

دستمزد ام باپه در رئال مادرید چقدر خواهد بود؟

کیلیان ام باپه برای تحقق رویای خود برای انتقال به برنابئو، حاضر به کاهش قابل توجهی در حقوق خود شده است. گفته می‌شود قرارداد جدید او دستمزدی معادل 15 میلیون یورو در سال پس از کسر مالیات ارائه می‌دهد که  کاهش قابل توجهی نسبت به 75 میلیون یورویی است که او در آخرین سال قراردادش با پی‌اس‌جی دریافت می‌کرد.

این فداکاری مالی با پاداش امضای قرارداد 150 میلیون یورویی که طی پنج سال پرداخت خواهد شد، جبران می‌شود. اگرچه این رقم مبلغ قابل توجهی است، اما طرح پرداخت به نفع رئال مادرید خواهد بود. تمایل ام باپه به پذیرش حقوق کمتر، نشان‌دهندۀ تمایل دیرینۀ او برای بازی در رئال مادرید است. همانطور که در ویدیوی خداحافظی احساسی او از پی‌اس‌جی اشاره شد، او به دنبال چالشی جدید است و این چالش به وضوح در پایتخت اسپانیا نهفته است.

بدیهی است که ام باپه به محض ورود به برنابئو به یکی از پردرآمدترین بازیکنان این تیم تبدیل خواهد شد. با این حال، حقوق او در رئال مادرید فقط کسری از آن چیزی است که می‌توانست در جای دیگری دریافت کند، که نشان‌دهندۀ تمایل او برای بازی در لباس سپیدپوشان است.

مزایای انتقال ام باپه برای رئال مادرید

رئال مادرید می‌تواند از این انتقالِ استراتژیک به شدت بهره‌مند شود. ورود ام باپه نه تنها قدرت آتش فوری به خط حملۀ لوس بلانکوس می‌بخشد، بلکه آیندۀ آنها را نیز روشن نگه می‌دارد. حضور او در کنار ستاره‌های تثبیت‌شده‌ای مانند رودریگو، جود بلینگام و وینیسیوس جونیور، خط حملۀ ترسناکی را ایجاد می‌کند که می‌تواند برای سال‌های آینده بر فوتبال اروپا مسلط شود.

رئال مادرید همچنین از طریق فروش پیراهن‌های ام باپه، حضور او در تبلیغات و اسپانسرهای مالی که مطمئنا با حضور او میل بیشتری برای همکاری با این تیم اسپانیایی پیدا می‌کنند هم می‌تواند به جز بُعد فنی که به آن اشاره شد از لحاظ مالی هم در آینده به رئال مادرید سود برساند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *