بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حافظه تاریخی؛ ناصر الخلیفی: ام باپه رایگان از پاری سن ژرمن جدا نمی‌شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۷

طرفداری | گذر زمان نشان داد ادعای جاه‌طلبانه ناصر الخلیفی، رییس پاری سن ژرمن اشتباه از آب درآمده است.

در تابستان 2022 و در حالی که انتظار می‌رفت کیلیان ام باپه به رئال مادرید بپیوندد، این ستاره فرانسوی تصمیم گرفت قراردادی دو ساله همراه با بند تمدید قرارداد یک‌ساله با پاری سن ژرمن امضا کند. در تابستان گذشته و هنگامی که ام باپه وارد سال پایانی قراردادش می‌شد، ناصر الخلیفی در مصاحبه‌ای مدعی شد امکان جدایی کیلیان ام باپه از پی‌اس‌جی به‌صورت رایگان وجود نخواهد داشت:

رویکرد ما کاملا مشخص است. به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم کیلیان ام باپه به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان به‌صورت رایگان جدا شود. اگر او بخواهد بماند، باید قراردادش را تمدید کند. خود او گفته بود می‌ماند و به‌صورت آزاد از پی‌اس‌جی جدا نمی‌شود.

با گذشت 10 ماه از این صحبت ناصر الخلیفی، کیلیان ام باپه رسما تصمیم به جدایی رایگان از پاری سن ژرمن گرفت. این مهاجم 25 ساله با انتشار یک ویدیو از هواداران و اعضای تیم پاری سن ژرمن تشکر کرد اما اسمی از ناصر الخلیفی نیاورد. داستان کش‌دار ام باپه بالاخره به فصل پایانی رسیده و انتظار می‌رود تا ماه آینده او رسما قراردادش را با رئال مادرید امضا کند.  همچنین بخوانید: غیر رسمی؛ کیلیان ام باپه به رئال مادرید پیوست

فابریتزیو رومانو می‌گوید جدایی رایگان ام باپه در حالی است که پی‌اس‌جی رقمی بیش از 200 میلیون یورو از رفتن او صرفه‌جویی می‌کند. با توجه به فعال نشدن بند تمدید قرارداد یک‌ساله و پاداش وفاداری 80 میلیون یورویی، پاری سن ژرمن با مبلغ صرفه‌جویی شده، 4 یا 5 بازیکن جدید در نقل‌وانتقالات تابستانی 2024 خواهد خرید. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *