بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیوید سیمن: امیدوارم منچستریونایتد با ترکیب بازی با کریستال پالاس مقابل آرسنال بازی کند!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۹

دیوید سیمن، اسطوره باشگاه آرسنال، در مورد بازی پیش روی توپچی‌ها مقابل منچستریونایتد صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که تیم تحت هدایت میکل آرتتا به پیروزی برسد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، در چند سال اخیر، منچستریونایتد به سایه‌‌ای از تیم قدرتمند گذشته‌ خود تبدیل شده است. این فصل یک سقوط بزرگ برای این باشگاه بوده و به نظر می‌‌رسد که آن‌ها در حال نزدیک شدن به بدترین رتبه‌ خود در لیگ طی بیش از 30 سال اخیر هستند. نمایش ضعیف آن‌ها با شکست 4-0 مقابل کریستال پالاس در آخر هفته‌ گذشته، به خوبی نشان داده شد. با توجه به رویارویی شیاطین سرخ با آرسنال در این هفته، سیمن ابراز امیدواری می‌‌کند که اریک تن هاخ از همان ترکیب بازی مقابل کریستال پالاس برابر توپچی‌‌ها نیز استفاده کند.

سیمن در مصاحبه با بت‌وی گفت:

چقدر نسبت به شانس آرسنال در اولدترافورد اطمینان دارم؟ من خاطرات فوق العاده‌ای از این بازی دارم، مثل بردن لیگ در اولدترافورد، اما همچنین خاطرات بدی هم دارم؛ زمانی که 6-1 باختیم. آرسنال برنده می‌شود. آرسنال باید با نمایشی قدرتمندانه برای تحت فشار گذاشتن سیتی، برنده شود. مشخص نیست یونایتد بعد از بازی با پالاس، با چه ترکیبی راهی زمین خواهد شد. امیدوارم یونایتد همان تیم را نگه دارد. برای آرسنال مهم برد است و اگر از من بخواهید پیش‌بینی کنم، هر بردی را قبول می‌کنم، حتی 10-9. برد یا باخت در این مسابقه، با خط دفاعی یونایتد مقابل خط حمله آرسنال تعیین می‌شود. به عیقده من، آرسنال برای آن‌ها بیش از حد قوی خواهد بود. هر کسی که بازی کند، چه هاورتس و چه ژسوس، شانس گلزنی دارد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *