بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکار بزرگ مایکل ادواردز؛ جولین وارد به تیم مدیریتی لیورپول پیوست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۷

طرفداری | مایکل ادواردز که دو ماه پیش به عنوان مدیر اجرایی بخش فوتبال فنوی به آنفیلد برگشته بود، جولین وارد را نیز برای بازگشت متقاعد کرد. 

به گزارش اتلتیک؛ با تلاش‌های مایکل ادواردز، جولین وارد به عنوان مدیر فنی به گروه ورزشی FSG پیوست. وارد وظیفه نظارت بر پیشرفت بازیکنان را بر عهده خواهد داشت و طیف وسیعی از مسئولیت‌های او شامل نظارت بر آکادمی لیورپول، بخش بازیکنان قرضی FSG، استراتژی‌های پیشرفت بازیکنان بااستعداد و تاسیس بخش جدید نوآوری فوتبال FSG خواهد بود. اگر مالکان لیورپول باشگاه جدیدی را به خدمت بگیرند، وارد مدیریت بخش فوتبال آن تیم را نیز برعهده می‌گیرد. ادواردز برای توسعه پروژه چند باشگاهی مالکان آمریکایی نیز، پدرو مارکز از بنفیکا را استخدام کرده است. ریچارد هیوز نیز به عنوان مدیر ورزشی لیورپول وارد آنفیلد شده است. هیوز مسئولیت نظارت بر امور مربیگری، جذب بازیکن، مذاکرات، بخش پزشکی و علوم ورزشی، همراه با مدیریت اداری و کمپ تمرینی را بر عهده خواهد داشت. ریچارد هیوز و جولین وارد مستقیما زیر نظر ادواردز فعالیت خواهند کرد. 

وارد در ابتدا در سال ۲۰۱۲ به عنوان مدیر استعدادیابی فوتبال اسپانیا و پرتغال از منچسترسیتی به لیورپول پیوست. او در ادامه ارتقا شغلی متعددی داشت و پس از جدایی مایکل ادواردز در سال 2022، جانشینی او را برعهده گرفت. او مِی سال گذشته به دلایل خانوادگی از شغلش کناره‌گیری کرد و در حالی که پیشنهاد باشگاه‌های متعددی را رد کرده بود، به دلیل همکاری دوباره با ادواردز و جاه‌طلبی‌های FSG تصمیم به بازگشت گرفت. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *