بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمادگی آرسنال برای برگزاری جشن قهرمانی در خیابان‌های لندن

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۵

طرفداری | در حالی که آرسنال در صدر جدول قرار دارد، برنامه‌ رژه قهرمانی احتمالی این تیم در صورت کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر تایید شده است. توپچی‌ها هرچند صدرنشین هستند، اما باید امیدوار به لغزش منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، در بازی‌های باقیمانده باشند.

منچستر سیتی که تجربه بیشتری نسبت به تیم تحت هدایت میکل آرتتا در کورس قهرمانی دارد، یک بازی عقب افتاده دارد و در صورت پیروزی مقابل فولام در روز شنبه، می‌تواند فشار را روی آرسنالی که روز یکشنبه به مصاف منچستریونایتد می‌رود، افزایش دهد.

به گزارش اتلتیک، اگر آرسنال بتواند به اولین قهرمانی لیگ برتر خود در ۲۰ سال اخیر برسد، برنامه رژه احتمالی با اتوبوس روباز برای دوشنبه ۲۰ می، یعنی یک روز پس از آخرین بازی فصل، در نظر گرفته شده است.

نیازهای لجستیکی این مراسم به این معنی است که باشگاه بدون برنامه‌ریزی قبلی قادر به برگزاری چنین رژه‌ای نخواهد بود. مسیر رژه، که همان مسیری است که تیم شکست‌ناپذیران آرسن ونگر در فصل ۲۰۰۳/۲۰۰۴ طی کرد، ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت انگلستان از ورزشگاه امارات شروع می‌شود و سپس از دریتون پارک، آوبرت پارک، هایبوری گروو، خیابان سنت پل، خیابان آپرو و در نهایت ساعت ۷ بعد از ظهر به ورزشگاه باز می‌گردد.

به محض بازگشت به ورزشگاه، بازیکنان برای مدت کوتاهی روی سکویی بالای فروشگاه آرموری در خیابان هورنسی حاضر خواهند شد و جشن‌ها تا ساعت ۸ بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *