بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ هالند به انتقاد روی کین: لازم نیست مثل رودری باشم!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۴

طرفداری | فصل دوم ارلینگ هالند در منچستر سیتی و اندازه فصل اولش موفق نبود. اما با این حال او همین حالا شانس اصلی آقای گلی لیگ برتر انگلیس است و اگر همراه با تیمش در هر سه بازی باقیمانده پیروز شود، دومین بار قهرمان لیگ برتر هم خواهد شد. 

روی کین، کارشناس فوتبال و اسطوره منچستریونایتد اخیرا از سبک بازی هالند انتقاد کرده بود و گفت که او توانایی کنترل توپ ندارد. او توانایی‌های فوتبال هالند را با بازیکنان دسته پایین‌تر مقایسه کرده بود. هالند در مصاحبه جدیدش به این صحبت‌ها واکنش نشان داد:

من نمی‌توانم حرف مردم در مورد خودم را کنترل کنم. فقط باید روی کاری که باید در زمین انجام دهم تمرکز کنم. وظیفه من این نیست که مثل رودری بازی را کنترل کنم؛ بلکه باید در محوطه جریمه حاضر باشم، نقش مهاجم نوک را ایفا کنم و حملات منچسترسیتی را به سرانجام برسانم. برایم مهم نیست مردم چه می‌گویند. همیشه بحث بر سر این بوده که چند بار توپ را لمس می کنم. وقتی گل می‌زنم، کسی در مورد این صحبت نمی‌کند، اما وقتی گل نمی‌زنم، شروع می‌کنند به حرف زدن در مورد تعداد لمس توپم. این بخشی از زندگی من است، مردم حرفشان را می‌زنند و من نمی‌توانم کنترل کنم که چه چیزی در مورد من می‌گویند.

بیشتر بخوانید:

روی کین: ارلینگ هالند مانند بازیکنان دسته چهارمی فوتبال بازی می‌کند

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *