بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فابریتزیو رومانو بارسلونا را به جذب ژاوی سیمونز امیدوار کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۹

طرفداری | باشگاه بارسلونا که به دنبال تقویت جناح چپ خود است، به طور فزاینده‌ای به دنبال جذب ژاوی سیمونز، بازیکن جوان و با استعداد پاری سن ژرمن است که در حال حاضر به صورت قرضی در لایپزیش بازی می‌کند.

سیمونز که ملیت هلندی و سابقه حضور در آکادمی لاماسیا را نیز در کارنامه خود دارد، از نظر فنی، بازیکنی چند پسته محسوب می‌شود و توانایی بازی در پست‌های مختلف خط حمله را داراست. او فصل خوبی را به صورت قرضی در باشگاه لایپزیش سپری کرد، اما او تمایلی به بازگشت به پاری سن ژرمن ندارد. در ابتدا تصور می‌شد که پاری سن ژرمن قصد دارد به جای قرض دادن مجدد سیمونز، او را به طور دائم در این تابستان به فروش برساند و مذاکرات برای انتقال دائمی او به لایپزیش هم در حال انجام است.

انتقال قرضی ژاوی سیمونز

با این حال، طبق گزارش فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات، پاری سن ژرمن در حال حاضر تمایلی به فروش قطعی سیمونز در این تابستان ندارد. علاوه بر این، لایپزیش نیز از نظر مالی توانایی پرداخت مبلغ 80 میلیون یورو که برای خرید دائمی سیمونز تعیین شده را هم ندارد. رومانو در ادامه گزارش خود می‌افزاید که با توجه به شرایط فعلی، احتمال قرض داده شدن مجدد سیمونز در فصل آینده بیشتر از هر سناریوی دیگری است.

  • وضعیت پیچیده ژاوی سیمونز؛ پاری سن ژرمن نمی‌خواهد بازیکنش را بفروشد

مزیت بارسلونا

در این میان، بارسلونا به شدت به دنبال جذب سیمونز به صورت قرضی است. با این حال، آنها باید با رقبای جدی همچون لایپزیش و همچنین برخی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن مستعد رقابت کنند. رومانو همچنین اشاره می‌کند که سیمونز در انتخاب تیم قرضی خود برای فصل آینده صاحب اختیار است و این موضوع می تواند به نفع بارسلونا تمام شود.

گفته می‌شود که سیمونز تمایل زیادی به بازگشت به باشگاه دوران کودکی خود دارد و این موضوع در گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های اسپانیایی نیز تایید شده است. بر اساس این گزارش‌ها، بند ویژه‌ای در قرارداد سیمونز با پاری سن ژرمن وجود دارد که به او اجازه می‌دهد مقصد قرضی خود را انتخاب کند.

پاری سن ژرمن و سیمونز قصد دارند قبل از حضور او در ترکیب تیم ملی هلند در مسابقات یورو 2024، تکلیف وضعیت او را روشن کنند. باید منتظر ماند و دید که آیا ژاوی سیمونز در نهایت به بارسلونا بازخواهد گشت، حتی اگر به صورت قرضی باشد یا خیر.

  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد! 
دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *