بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ: نگران اخراج نیستم چون مالکان باشگاه در جریان مصدومیت‌ها هستند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۳۷

طرفداری | نشست خبری اریک تن هاخ برگزار شد. 

منچستریونایتد در هفته سی و هفتم لیگ برتر میزبان آرسنال خواهد بود. در حالی که توپچی‌ها برای ادامه کورس قهرمانی وارد این بازی می‌شوند، اوضاع در اولدترافورد به هیچ‌وجه خوب نیست. پس از شکست تحقیرآمیز 4-0 مقابل کریستال پالاس، به نظر می‌رسد اریک تن هاخ شغل خودش را از دست خواهد داد. شیاطین سرخ در حالی در رتبه هشتم لیگ برتر قرار گرفته‌اند که احتمال از دست دادن سهمیه رقابت‌های اروپایی جدی شده است. اریک تن هاخ در بخش اولین نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخت: آخرین وضعیت بازیکنان منچستریونایتد

میسون مانت دچار مصدومیت جدیدی شده و برای بازی با آرسنال در دسترس نخواهد بود. لوک شاو نیز در مسیر بازگشت دچار مشکل شده است. مارکوس رشفورد، برونو فرناندز و اسکات مک‌تومینای با تیم تمرین کرده‌اند. در مورد شاو، هنوز این امیدواری وجود دارد که او برای دیدار فینال اف‌ای کاپ آماده باشد. در مورد لیساندرو مارتینز 

 لیچا روز گذشته از ما خواست که مقابل آرسنال به میدان برود. با این حال، او آماده نیست و کمی به زمان نیاز دارد. او برای بازگشت به زمین مصمم است اما ریسک نمی‌کنیم. رشفورد مقابل آرسنال بازی می‌کند؟

رشی امروز هم هم تمرین کرد و باید ببینیم وضعیت ریکاوری او به چه نحو پیش می‌رود. با این حال به نظر وضعیت خوبی داشت، امیدوارم در تمرین فردا نیز حضور داشته باشد، خواهیم دید که می‌تواند بازی کند یا خیر.   فن خال با وجود قهرمانی اخراج شد، تن هاخ نگران شغلش است؟ نه. مالکان باشگاه وضعیت را درک می‌کنند. آن‌ها می‌دانند که ما 32 ترکیب دفاعی مختلف داشته‌ایم. ۱۳ زوج دفاعی مختلف را در مرکز خط دفاع امتحان کرده‌ایم و مالکان می‌دانند که نداشتن یک مدافع چپ تاثیر منفی بر نتایج می‌گذارد. 

ما خوشحالیم که به فینال جام حذفی رسیدیم. این می‌تواند نقطه برجسته فصل ما باشد. می‌دانیم که دلیل عملکرد ضعیف ما مصدومیت‌های متعدد است. هیچ تیمی نمی‌تواند با این همه مصدوم در نقاط کلیدی عملکرد خوبی داشته باشد. آیا اینئوس باید در حمایت از تن هاخ شفاف‌سازی کند؟

این سوال را باید از مالکان منچستریونایتد بپرسید، نه من. حمایت عمومی از من، دیدگاه شماست. شما باید این سوال را جلوی آن‌ها بگذارید.  اریک تن هاخ از میسون مانت ناامید شده است؟

اینطور نیست که از میسون راضی نباشم. او بازیکن بسیار مقاومی هم هست، همانطور که در سابقه‌اش می‌بینید. در چهار فصل گذشته قبل از پیوستن به یونایتد، او فقط یک مشکل جزئی در اواخر دوران حضورش در چلسی داشت. میسون خیلی بدشانس بوده و بازیکن واقعا خوبی است. ما در این فصل فقدان حضور او را احساس کرده‌ایم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *