بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی جیمی کرگر بهترین شب لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد + عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۵

طرفداری | جیمی کرگر روز گذشته برای پوشش دیدار دورتموند – پاری سن ژرمن در وستفالن حضور داشت. 

مثلث تیری آنری، میکا ریچاردز و جیمی کرگر در کنار مجری‌گری کیت عبدو، لیگ قهرمانان اروپا را برای تلویزیون CBS پوشش می‌دهند. شب گذشته الساندرو دل پیرو به جای کرگر در استودیو این شبکه حاضر شده بود تا مرد انگلیسی با حضور در ورزشگاه وستفالن لحظات متفاوتی را رقم بزند. کرگر از همان ابتدا و طی مصاحبه با هواداران دورتموند خیلی زئد با آن‌ها پیوند صمیمانه ایجاد کرد. آن‌ها در کنار هم نوشیدنی خوردند و به شادی پرداختند تا مجموعه‌ای از اتفاقات عجیب اما جذاب به نمایش گذاشته شود. کرگر در گام اول به همراه افرادی که از آن‌ها به عنوان «اعضای جدید خانواده‌اش» یاد می‌کرد به دیوار زرد رفت و بازی دورتموند – پاری سن ژرمن را در کنار آن‌ها تماشا کرد. او پس از گلزنی نیکلاس فولکروگ بیش از هواداران زنبورها شادمان بود و به عنوان کارشناس تلویزیونی برای 90 دقیقه «تیم جدیدش» را تشویق می‌کرد. 

خلاصه‌ای از سفر کارشناس انگلیسی به آلمان

در ادامه او در کنار پیتر اشمایکل باید به مصاحبه با مربیان و بازیکنان دو تیم می‌پرداخت. در جایگاهی که فاصله آن‌ها با سایر شبکه‌های پوشش دهنده لیگ قهرمانان اروپا کمتر از یک متر بود. کرگر که حالت نامتعادلی داشت با شال دورتموند وارد جایگاه مصاحبه شد و به همین دلیل، لوئیز انریکه درخواست مصاحبه تلویزیون CBS را رد کرد. در ادامه کرگر برای این که اوضاع را بهتر کند، حرکت دیگری انجام داد. او با مشاهده جیدون سانچو در تونل ورزشگاه دورتموند، وینگر انگلیسی را برای مصاحبه دعوت کرد. 

دعوت از جیدون سانچو برای مصاحبه روی آنتن زنده 

جیدون سانچو که شخصیت خجالتی دارد، با پاسخ مثبت به درخواست جیمی کرگر با دردسر بزرگی مواجه شد. نحوه برخورد کرگر با ستاره شب گذشته دورتموند، با خنده‌های افراد حاضر در تلویزیون CBS همراه شده بود. تیری آنری چشمانش را گرفته بود و نمی‌خواست بیش از این مصاحبه دنبال کند. کرگر که از بازی سانچو به وجد آمده بود – و شاید هم نوشیدنی‌ها تاثیر خودشان را گذاشته بودند – مرتبا او را در در آغوش می‌گرفت و لمس می‌کرد.

سانچو از همان ابتدا می‌دانست که به دردسر افتاده است 

کرگر پس از مصاحبه 3 دقیقه‌ای با سانچو، از وینگر انگلیسی پرسید اگر دورتموند به فینال برسد دوست دارد در کنار او نوشیدنی بخورد یا خیر که او پاسخ داد:

من مست نمی‌کنم! 

در حالی که تیری آنری از این مصاحبه به عنوان گروگان‌گیری یاد کرد، کیت عبدو در واکنش گفت:

جیدون سانچو امشب 99 بار توپ را لمس کرد و پس از بازی هم بیش از 20 بار توسط جیمی کرگر لمس شد.

استودیوی CBS هنگام مصاحبه کرگر با سانچو

 

جیمی کرگر در ادامه از مقابل دوربین کنار رفت. اشمایکل در واکنش به این اتفاق به شوخی گفت:

4 سال تلاش کردم رابطه‌ام را افراد یوفا بهتر کنم اما جیمی کرگر امشب رابطه ما را بهم زد. از پشت دوربین به ما گفتند که باید آرام‌تر حرف بزنیم.

کرگر وارد صحبت‌های پیتر اشمایکل شد 

 اتفاقات شب گذشته تلویزیون CBS با واکنش مثبت بیننده‌ها و جامعه فوتبال مواجه شده است. با وجود رفتار نه‌چندان حرفه‌ای کرگر، شب گذشته را به عنوان «بهترین پوشش تلویزیونی لیگ قهرمانان» معرفی می‌کنند. جیمی کرگر در کامنت‌های اینستاگرام CBS به حرکاتش واکنش نشان داد:

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *