بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام کوتاه د راک برای ریکیشی؛ آیا راک به رومن خیانت خواهد کرد؟/ اخبار WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۳

د راک پیامی کوتاه برای یکی از خویشاوندان خود و عضو واقعی بلادلاین، ریکیشی فرستاد. ریکیشی به تازگی با ارسال پستی از پیتر مایویا یاد کرده است.

طرفداری | پیتر مایویا، که با نام بزرگ قبیله نیز شناخته می‌شود، پدر بزرگ راک است. او در دوران حضورش در WWF جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین ستارگان کمپانی تثبیت کرد. در سال 1982 او برای همیشه از دنیای کشتی کچ خداحافظی کرد تا به درمان بیماری سرطان خود بپردازد.

دواین جانسون در اینستاگرام در واکنش به پست ریکیشی از پدربزرگ فقید او اظهار داشت:

یکی یکدونه هستی. دوستت دارم داداش به اعتقاد ریکیشی راک به رومن خیانت خواهد کرد

ریکیشی، عضو تالار مشاهیر WWE بر این باور است که به دنبال خیانت راک به رومن رینز بلادلاین تغییراتی اساسی را تجربه خواهد کرد. به اعتقاد او، غول آخر به دنبال تشکیل بلادلاین خودش خواهد رفت.

یک بازی جنگ را در آینده تصور می‌کنم. یک جورایی می‌بینم که جایی در این مسیر راک به رومن خیانت می‌کند. راک منفور خواهد شد و رومن به عنوان یک کاراکتر محبوب برخواهد گشت. می‌بینم که اعضای خانواده دو دسته شده و هر کدام طرفی را انتخاب می‌کنند و در ادامه این اتفاق یک بازی وارگیمز یا از این دست مسابقات بین آنها رخ خواهد داد. احتمالا این ایده را برای رسلمنیا بعدی اجرا کنند که فکر می‌کنم به میزبانی مینی سوتا برگزار شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *