بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی در فینال، 2 نفر در رده‌بندی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۳

طرفداری| مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (دوشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

– در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار به مصاف یو چول رو از کره شمالی می رود.

– در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر 4 مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار به مصاف هادونگ تان از چین می رود.

– در وزن 77 کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه 12 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان مبارزه می کند.

– در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر 1 آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 1 بر 1 از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار به مصاف میان نورسلطان تورسینوف از قزاقستان می رود.

– در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه 9 بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت. میرزازاده برای کسب مدال طلا به مصاف مین سئوک کیم از کره جنوبی می رود.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 15:30 امروز به وقت ایران برگزار می شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *