بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژاوی: سه شنبه مقابل پاری سن ژرمن یک جنگ در پیش داریم؛ این بهترین مقطع فصل ماست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱:۳۳

طرفداری | بارسلونا در هفته 31 لالیگا موفق به کسب پیروزی 1-0 در خانه کادیز شد و حال باید برای تقابل با پاری سن ژرمن آماده شود. ژاوی پس از این دیدار در نشستی خبری حاضر شد و در مورد این بازی گفت:

بازی بسیار خوبی انجام دادیم و قصدی جدی برای ایجاد فشار روی رئال مادرید داشتیم. ژائو فلیکس بسیار راحت بازی کرد، به او فضای کافی دادیم تا استعدادش را بروز دهد. او گلی فوق العاده به ثمر رساند و عملکردش عالی بود. پیروزی خفیفی است، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. بسیار خوب بودیم. برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم، می‌خواهیم برای آن رقابت کنیم. امکان کاهش اختلاف امتیاز در ال کلاسیکو، به خودمان بستگی دارد. نتیجه امشب مهم بود. وقتی آمار تیمم را می‌بینم، احساس افتخار می‌کنم.

سه شنبه مقابل پاری سن ژرمن یک جنگ در پیش داریم. هیچ چیزی در مصاف با پاری سن ژرمن مشخص نیست. از هواداران می‌خواهم به مونتجویک بیایند، استادیوم را پر کنند، از ما حمایت کنند و از بازی لذت ببرند. هنوز ترکیب بازی سه شنبه را انتخاب نکرده‌ام. این بهترین مقطع فصل ماست. می‌خواهیم کارهای بزرگی انجام دهیم. تنها دو روز برای آماده شدن برای بازی سه شنبه وقت داریم. این زمان کوتاهی است اما کافی است. باید عالی آماده شویم. روز سه شنبه هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم تا صعود کنیم.

کوبارسی کمتر از سایر بازیکنان احساس خستگی می‌کرد چون در مقطع ابتدایی فصل خیلی بازی نکرده بود. فکر می‌کنم کوبارسی عصری جدید را در بارسلونا رقم خواهد زد. وقتی تحت پرس شدید قرار می‌گیریم، او همیشه گزینه درست را انتخاب می‌کند. او خیلی خوب اشتباهات را جبران کرده و در دوئل‌ها پیروز می‌شود. اصلاً به نظر نمی‌رسد که او 17 ساله باشد. پدری این توانایی را دارد که با تنها یک لمس توپ، بازی را کنترل کند. او می‌داند چگونه بهترین گزینه را بیابد. او بازیکنی متفاوت است، کسی که به ندرت توپ را از دست می‌دهد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *