بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پدر ارلینگ هالند خطاب به روی کین: پسرم همچنان بهترین گلزن است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۳:۵۳

طرفداری | آلفی هالند، پدر مهاجم منچسترسیتی، از روی کین به خاطر انتقادات اخیر او از پسرش، ارلینگ دفاع کرده است.

روی کین چندی پیش و پس از دیدار دو تیم آرسنال و منچسترسیتی از ارلینگ هالند به شدت انتقاد کرده بود. کین پس از آن بازی، هالند را یک بازیکن دسته چهارمی توصیف کرده بود و عملکرد مهاجم منچسترسیتی را در بازی هوایی یا حرکات بدون توپ ضعیف دانسته بود. اما حالاپس از گلزنی ارلینگ هالند در بازی مقابل لوتون، غول نروژی با 20 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر تکیه زده است. آلفی هالند در گفتگو با ویاپلی فوتبال با حمایت از عملکرد پسرش گفت:

شما پیشینه کین و سایر کارشناسان را دارید که ممکن است دستور کار کمی متفاوت داشته باشند. آنها احتمالاً فکر می‌کنند که گفتن چنین انتقاداتی (به نوعی) اشکالی ندارد. اما تیم پیروز می‌شود و ارلینگ هنوز هم بهترین گلزن است، پس نمی‌توان گفت که او آنقدرها هم بد بوده است.

با گلزنی ارلینگ هالند در بازی مقابل لوتون تاون، حال غول نروژی در لیگ برتر 20 گل و 6 پاس گل را در 26 بازی داده است. بدین ترتیب، ارلینگ هالند در 91 بازی خود در تمامی رقابت‌ها برای منچسترسیتی، آمار 83 گل و 16 پاس گل را به ثبت رسانده است.

  • بیشتر بخوانید: روی کین: ارلینگ هالند مانند بازیکنان دسته چهارمی فوتبال بازی می‌کند

داستان دشمنی دیرینه پدر هالند با روی کین

رالف هالند و کین سابقه دشمنی شخصی دیرینه‌ای در دنیای فوتبال دارند. این خصومت از سال 1997 آغاز شد، زمانی که هالند کین را به تمارض در زمین متهم کرد، در حالی که کین در واقع مصدوم شده و رباط صلیبی پاره کرده بود. کین که به دنبال انتقام بود، در نهایت در دربی منچستر در سال 2001 به آن دست یافت. او در آن بازی به طور جدی به زانوی هالند آسیب رساند و بدین‌ترتیب، دوران بازی او را به پایان رساند. کین هرگز از این بابت عذرخواهی نکرده و آلفی هم گفته بود که هرگز او را نمی‌بخشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *