بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژاوی: کونده یکی از بهترین مدافعان حال حاضر است؛ تصمیم من برای جدایی تغییری نمی‌کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۹

طرفداری | ژاوی، سرمربی اسپانیایی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از تقابل با کادیز در لالیگا حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. ژاوی در این کنفرانس خبری در مورد تقابل با کادیز گفت:

آن‌ها تنها یک شکست در پنج بازی اخیر داشته‌اند و اخیراً اتلتیکو مادرید را شکست دادند. آن‌ها با ریسک سقوط به سگوندا دیویژن مواجه هستند. آن‌ها تیمی بسیار هجومی، منظم و با فوتبالی مستقیم هستند. رقیبی سخت با زمینی سخت. بازی دشواری خواهد بود. اگر می‌خواهیم برای قهرمانی در لیگ بجنگیم، پس این سه امتیاز مهم است. این یک بازی مهم است. اگر پیروز نشویم، لیگ می‌تواند برای ما به پایان برسد. اگر فردا موفق به کسب پیروزی نشویم، ال کلاسیکو سود خاصی نخواهد داشت.  اکنون دوباره از سرمربی بودن لذت می‌بری؟

بله، در بسیاری از لحظات بله. اما این اتفاق قبلاً هم برای من رخ داده‌است. حال با تصمیمی که گرفتم، آرامش بیشتری در محیط اطرافمان وجود دارد. فکر می‌کنم این برای ما خیلی خوب بوده و به همین علت اکنون در چنین جایگاهی قرار داریم. پدری و دی یونگ؟

با آن‌ها صحبت کردم و مسئله برای هر یک متفاوت است. همه چیز به مصدومیتشان نیز بستگی دارد، کاری نمی‌توان کرد. فردا باید فعالیتی برابر یا بیشتر از بازی در لیگ قهرمانان داشته باشیم. ترکیبی رقابت طلب برای کسب سه امتیاز به زمین خواهم فرستاد. ویتور روکه؟

او چیزهایی به ما اضافه می‌کند و فردا فرصت بازی خواهد داشت. باید از او بهره ببریم و سعی کنیم به او کمک کنیم تا درک بهتری از جایگیری در سیستم ما داشته باشد. تغییر نظرت در مورد آینده؟

شرایط فعلی چیزی را تغییر نمی‌دهد. میکاییل فایه؟

او در لیست تیم قرار خواهد گرفت. فایه آماده است. بازیکنان بسیار آماده‌ای در تیم ب حضور دارند. لاماسیا همیشه به باشگاه کمک کرده‌است. با این حال رقابت سنگین است. استراحت به گوندوعان؟

می‌خواهیم به او استراحت دهیم اما این بسیار مهم است. مشخص است که او یک روز باید استراحت کند. با او صحبت خواهیم کرد و سپس تصمیم می‌گیریم. او یک نوجوان نیست. آرائوخو؟

همیشه گفته‌ام رونالد بازیکن بسیار مهمی برای حال و آینده بارسلوناست. به نظرم او به تیم دیگری نخواهد رفت و قطعاً باید اینجا بماند. سطح فعلی رافینیا؟

فکر می‌کنم رافینیا بازیکنی است که مقابل پاری سن ژرمن دیدیم. او فوتبالیستی جنگنده است که در همه جای زمین حضور دارد. کونده؟

در مورد ژول بسیار هیجان زده هستم. این تقریباً یک خرید با تصمیم شخصی من بود. او یکی از بهترین مدافعان حال حاضر است. وظیفه متوقف کردن ام باپه بیشتر یک کار تیمی بود. او باید مدافع بارسا باشد، مهم نیست در سمت راست یا مرکز. عملکرد تیم؟

من برنده بازی‌ها نمی‌شوم، این بازیکنان هستند که باعث پیروزی در یک دیدار می‌شوند. اگر پدری مقابل پاری سن ژرمن آن پاس را ارسال نمی‌کرد، همه چیز متفاوت پیش می‌رفت.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *