بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توخل: حضور نوبل در اشتوتگارت موقعیتی برد – برد برای همه است؛ سانه بازیکنی کلیدی برای ما خواهد بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۱

طرفداری | توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از تقابل با کلن در بوندسلیگا حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. توماس توخل در این کنفرانس خبری در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت:

بدن لروی سانه واکنشی نشان داده که انتظارش می‌رفت. او احتمالاً برای بازی فردا ما را همراهی نخواهد کرد. مانوئل نویر در دسترس است. الکس پاولوویچ با تیم تمرین کرده و فرصت بازی پیدا خواهد کرد. بازی بایرلورکوزن که ممکن است با قهرمانی این تیم همراه باشد را تماشا می‌کنی؟

نه. می‌خواهم بازی آرسنال را تماشا کنم. استفاده از سیستم چرخشی برای استراحت به بازیکنان کلیدی برای بازی آرسنال؟

چندین روز بین بازی مقابل کلن و تقابل با آرسنال زمان هست. با این حال ایده بازی دادن به سایر بازیکنان وجود دارد. الکساندر نوبل؟ احتمال تمدید قرارداد نویر برای یک فصل دیگر؟

احتمالاً من فرد اشتباهی برای پاسخ به این سوال هستم اما اگر بخواهم کلی صحبت کنم، می‌توانم هر چیزی را با مانوئل نویر تصور کنم. اگر او سلامت باشد، دروازه‌بانی استثنایی است. الکس نوبل کار چشمگیر و فوق العاده‌ای انجام داده‌است. برای او خیلی خوشحالم. او آدم خوبی است اما همیشه این را گفته که تا زمانی که مانوئل در تیم حضور دارد، اینجا شانسی برای خود نمی‌بیند. انتقال قرضی او به اشتوتگارت با موفقیت کامل همراه بود. حال اگر او در اشتوتگارت بماند خوب است، او حتی شاید بتواند در لیگ قهرمانان بازی کند. این یک موقعیت برد – برد برای همه است. با محرومیت دیویس، مقابل آرسنال چه کسی در پست دفاع چپ به میدان می‌رود؟

چندین گزینه داریم. می‌توانیم از رافائل گریرو استفاده کنیم اما نصیر مزروعی نیز سابقه بازی در این پست را در تیم ملی مراکش دارد. فکر نکنم هر یک بتوانند 90 دقیقه مقابل کلن بازی کنند اما به هر دو فرصت بازی به منظور آماده شدن برای دیدار چهارشنبه خواهیم داد. لروی سانه؟

مشخص است که او چه ویژگی‌ها و استعدادی دارد. اما از اکتبر منتظر بودیم تا او گلزنی کند. سانه شروع خوبی در فصل جاری داشت اما اندکی افت کرد. انتظارات از او بالا بود و مقابل آرسنال موفق به گلزنی شد. انتظار داریم به تلاش ادامه دهد و سپس بازیکنی کلیدی برای ما خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *