بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منچسترسیتی، شانس اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا از نگاه اوپتا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۱

طرفداری | مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2023/24 امشب (سه‌شنبه) با دو بازی آغاز می‌شود: آرسنال در خانه پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود و رئال مادرید نیز در سانتیاگو برنابئو رو در روی منچسترسیتی قرار خواهد گرفت. دیگر بازی‌های این مرحله، فرداشب (چهارشنبه) بین پاری سن ژرمن – بارسلونا و اتلتیکو مادرید – دورتموند برگزار خواهد شد.

ابرکامپیوترهای اوپتا در جدیدترین پیش‌بینی‌ خود از سرنوشت لیگ قهرمانان اروپا، درصدهای زیر را منتشر کرده‌است. در این فهرست، شانس هریک از تیم‌ها از مرحله یک چهارم نهایی تا فینال و حتی قهرمانی محاسبه و پیش‌بینی شده‌است.

رئال مادرید برای صعود به نیمه‌نهایی فقط 40 درصد شانس دارد

بر اساس پیش‌بینی‌های اوپتا، منچسترسیتی به احتمال 60 درصد رئال مادرید را در یک چهارم نهایی حذف کرده و راهی نیمه‌نهایی می‌شود. احتمال صعود آرسنال و حذف بایرن مونیخ 58.5 درصد بوده و بارسلونا و اتلتیکو مادرید نیز از شانس کمتری نسبت به رقبای خود در این مرحله برخوردارند.

احتمال رسیدن بایرن مونیخ به فینال: فقط 12 درصد!

بر اساس نمودار رقابت‌ها، برنده جدال منچسترسیتی و رئال مادرید باید در مرحله نیمه نهایی رو در روی یکی از تیم‌های آرسنال یا بایرن مونیخ قرار بگیرد. در سمت مقابل نیز یکی از چهار تیم بارسلونا، پاری سن ژرمن، دورتموند یا اتلتیکو مادرید راهی فینال خواهد شد. با استناد به پیش‌بینی‌های اوپتا، در بین 8 تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی، بایرن مونیخ از کمترین شانس برای صعود به فینال برخوردار است (12.1 درصد)، منچسترسیتی نیز با 41.2 درصد شانس اصلی صعود به بازی نهایی قلمداد می‌شود.

مدافع عنوان قهرمانی، شانس اصلی قهرمانی

اوپتا پیش‌بینی کرده که منچسترسیتی به احتمال 28.1 درصد از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان دفاع خواهد کرد و این جام را مجددا بالای سر می‌برد. در سمت مقابلِ سیتیزن‌ها که شانس اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند، اتلتیکو مادرید با تنها 5 درصد، از شانس کمتری نسبت به سایر تیم‌ها برای بالابردن جام نقره‌ای رنگ رقابت‌ها برخوردار است.

پیش‌بینی اوپتا از شانس صعود و قهرمانی تیم‌های حاضر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *