بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماموریت فرار از اخراج؛ پوچتینو همچنان فرصت دارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۶

طرفداری | برنلی و شفیلد یونایتد، دو تیمی که به احتمال فراوان در پایان فصل سقوط می‌کنند مقابل چلسی یک امتیاز کسب کردند. تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو در هر دو تیم برتری خودش را به طرز عجیبی از دست داد تا فرصت رسیدن به جایگاه سهمیه لیگ اروپا از دست برود. آبی‌ها در صورتی که در دقیقه 93 گل تساوی را دریافت نمی‌کردند، با یک بازی کمتر به 3 امتیازی منچستریونایتد در رتبه ششم می‌رسیدند. با این حال، عبور از مشکلات و کابوس‌ها به این آسان نیست. سرویس رادیو 5 بی‌بی‌سی میزبان مارک اوگدن، خبرنگار ارشد ESPN بود تا از آخرین وضعیت جایگاه سرمربی آرژانتینی مطلع شود. اوگدن گفت: فقط یک سال به پایان قرارداد پوچتینو باقی مانده است، بنابراین غرامت اخراج او هزینه زیادی نخواهد داشت، اما چلسی ضررهای هنگفتی را متحمل شده است، در دوره‌ای که باشگاه‌ها باید ضررها را کم کنند، چلسی نمی‌تواند او را اخراج کند. آن‌ها 

باید درآمدزایی کنند و در حال صحبت در مورد فروش بازیکنان آکادمی خود مانند کانر گلگر، تروو چالوبا و حتی ریس جیمز هستند، زیرا فروش این بازیکنان به علت این که از آکادمی هستند، به عنوان سود خالص ثبت می‌شود. در مورد جایگاه پوچتینو، او یک سال و شاید ابتدای فصل آینده را مهلت دارد. 

مارک اوگدن در مورد سیستم تجاری چلسی ادامه می‌دهد:

فروش بازیکن برای رهایی از قوانین مالی تنها تیم را ضعیف می‌کند. آن‌ها بازیکنان خوب را به فروش می‌رسانند. افرادی که با باشگاه پیوند دارند (گلگر و چالوبا) توسط بازیکنانی که هیچ‌ ایده‌‌ای از وضعیت باشگاه ندارند، جایگزین می‌شوند. بازیکنان جدید هیچ پیوندی به باشگاه ندارند و این یک آشفتگی محسوب می‌شود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *