بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هاورتس: تا به حال مربی‌ای مثل میکل آرتتا نداشتم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۹

طرفداری | کای هاورتس به تمجید از میکل آرتتا پرداخته است. 

کای هاورتس در نیم‌فصل دوم لیگ برتر یکی از برترین بازیکنان آرسنال بوده و نقش مهمی در موفقیت‌ این تیم ایفا کرده است. هافبک / مهاجم آلمانی طی 29 بازی لیگ برتر روی 12 گل توپچی‌ها تاثیرگذاری مستقیم داشته است. هاورتس که در تیم ملی آلمان نیز شرایط مناسبی را سپری می‌کند، میکل آرتتا را به عنوان عامل روزهای خوبش معرفی می‌کند. او به وبسایت آرسنال گفته است: از همان روزی که رسیدم، میکل آرتتا به من کمک کرد و طیف وسیعی از روش‌های بازی فوتبال را به من نشان داد که قبلا هرگز تجربه نکرده بودم. او با آموزش‌هایش، به من یاد داد چطور روی زمین بازی عملکرد بهتری داشته باشم و پیشرفت کنم. 

خیلی خوشحالم که او در زمینه‌های زیادی به من کمک کرد. آرتتا مربی‌ای است که واقعا به دنبال بهبود بازیکنان است و همین موضوع او را خاص می‌کند. تا به حال هرگز مربی‌ای نداشتم که تا این حد به جزئیات بازی توجه کند و این همه چیزهای مختلف را به من یاد دهد، چیزهایی که شاید حتی خودم از آن‌ها خبر نداشتم.

پیش از هاورتس، جورجینیو از چلسی به آرسنال پیوست. هافبک ایتالیایی چه نقشی در انتقال هاورتس داشته است؟ ما قبلاً با هم صحبت کرده بودیم و در چلسی با هم بازی می‌کردیم، بنابراین من جورجینیو را به خوبی می‌شناسم. فقط از او پرسیدم که اینجا چطور است. 

او نظر صادقانه خود را در مورد همه چیز گفت و بعد از شش ماه حضور در باشگاه، از همه، مربیان و بازیکنان تعریف و تمجید کرد. این کار تصمیم من را آسان‌تر کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *