بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی؛ اعلام آمادگی پسر لبران جیمز برای ورود به NBA

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۷

طرفداری | برانی جیمز، گارد جوان سال اول تیم یواس‌سی، اعلام کرد با حفظ شرایط لازم برای ادامه تحصیل در کالج، در مراسم درفت ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد. او همچنین وارد پورتال نقل و انتقالات بسکتبال کالج می‌شود.

انتظار می‌رفت جیمز پس از درخشش در دبیرستان، در کالج هم دوران موفقی داشته باشد. اما ایست قلبی ناگهانی در ماه جولای و جراحی قلب، او را به مدت پنج ماه خانه‌نشین کرد و به طور جدی بر عملکرد او به عنوان دانشجوی سال اولی در یواس‌سی تأثیر گذاشت.

جیمز در ۱۹ دقیقه بازی به طور میانگین ۴.۸ امتیاز، ۲.۸ ریباند و ۲.۱ پاس گل ثبت کرد. پس از ایست قلبی و عمل جراحی قلب، جیمز نیاز به ارزیابی و تایید توسط کمیته آمادگی جسمانی برای بازی در NBA دارد تا قبل از اینکه بتواند در تمرینات گروهی (کمباین درفت) در ماه می شرکت کند یا در درفت انتخاب شود.

او می‌تواند بدون تاییدیه پزشکی با تیم‌ها مصاحبه کند، اما قانون جدید NBA الزام می‌کند بازیکنانی که به کمباین درفت شیکاگو دعوت می‌شوند، باید در تست‌های پزشکی حاضر شوند.

اگر برانی جیمز تصمیم بگیرد به کالج بازگردد و به جای دیگری منتقل شود، انتظار می‌رود دوکنس یکی از گزینه‌های جدی او باشد. درو جویس، سرمربی جدید دوکنس، هم‌تیمی دوران دبیرستان لبران و دوست دیرینه‌ی خانواده‌ی جیمز است.

لبران جیمز سال ها قبل گفته بود تا زمانی که با پسرش هم بازی نشود، از بسکتبال خداحافظی نمی کند. باید صبر کنیم تا ببینیم آیا سال آینده پادشاه بسکتبال را در NBA همراه با پسرش خواهیم دید یا سرنوشت دیگری برای آنها رقم خواهد خورد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *