بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینتر و کسب 9 برد پیاپی در سری آ پس از 3 سال

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۳:۳۳

طرفداری | اینتر در تمام 9 بازی آخر خود در سری آ مقابل تیم های جنوا، آتالانتا، سالرنیتانا، لچه، آاس رم، یوونتوس، فیورنتینا، مونتزا و هلاس ورونا پیروز شده است. 

اینتر در هفته بیست و هفتم سری آ در فصل 2023/24 میهمانش جنوا را با نتیجه 2-1 شکست داد. به گزارش اوپتا، سیمونه اینزاگی برای اولین بار از زمان نشستن روی نیمکت اینتر موفق به کسب 9 برد متوالی در لیگ ایتالیا می شود. اینتر قبل از اینزاگی آخرین بار بین ژانویه و آوریل 2021 حداقل 9 برد پیاپی در سری آ کسب کرده بود (11 برد در آن مقطع با هدایت آنتونیو کونته). 

اوپتا نکات دیگری را نیز منتشر کرد: کریستین اصلانی و الکسیس سانچز به ترتیب گلزنان شماره 15 و 16 اینتر در فصل جاری سری آ بودند. هیچ تیمی در لیگ ایتالیا گلزنان متفاوت بیشتری نسبت به اینتر ندارد (فیورنتینا نیز به مانند اینتر 16 گلزن متفاوت دارد). کریستین اصلانی و الکسیس سانچز هر دو پس از 668 روز در سری آ گلزنی کردند. در واقع در بازی اینتر-امپولی در تاریخ 6 می 2022 که با نتیجه 4-2 خاتمه یافت، سانچز برای نراتزوری (دقیقه 94) و اصلانی برای امپولی (دقیقه 28) آخرین گل هایشان در سری آ تا قبل از بازی امشب را به ثمر رسانده بودند.  کریستین اصلانی موفق شد در پنجاه و سومین بازی خود برای اینتر در تمامی رقابت ها اولین گلش برای نراتزوری را به ثمر برساند.  الکسیس سانچز در سری آ مقابل هیچ تیمی بیشتر از جنوا گلزنی نکرده است (به مانند کالیاری، پالرمو و سمپدوریا 4 گل). اینتر در بین تیم های 5 لیگ برتر اروپا بیشترین ضربه پنالتی را در همه رقابتها به دست آورده (16) و بیشترین گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است (14).  جنوا در هر دو بازی رفت و برگشت یک فصل مقابل اینتر در سری آ برای اولین بار از فصل 2014/15 گلزنی کرد (در آن مقطع گاسپرینی روی نیمکت روسوبلو بود). یوهان واسکز که دو گل اول خود در سری آ را در بازی های خانگی به ثمر رسانده بود، برای اولین بار در یک بازی خارج از خانه در لیگ ایتالیا گلزنی کرد.  متئو دارمیان صد و پنجاهمین حضور خود را با پیراهن اینتر در تمامی رقابت ها را تجربه کرد. مارکوس تورام دویستمین بازی خود در پنج لیگ برتر اروپا را انجام داد. جونیور مسیاس صدمین بازی خود در سری آ را انجام داد (13 با جنوا، 36 با کروتونه و 51 با میلان).

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *