بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیمونه اینزاگی: در تابستان به ما لقب رد بول نمی دادند؛ داوران ایتالیایی از بهترین های اروپا هستند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۲:۴۹

اینتر با پیروزی 2-1 مقابل جنوا، به پیروزی های متوالی و پرتعداد خود در سری آ ادامه داد و فاصله را با رده دوم بیشتر از قبل کرد.

طرفداری | سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

سرنوشت ما در دست خودمان است. ما طی 33 روز توانستیم با یوونتوس و میلان فاصله 15 امتیازی ایجاد کنیم. باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم زیرا مدت زیادی در فوتبال بوده ایم و می دانیم هنوز بازی های زیادی باقی مانده است. قبل از وقفه بازی های ملی تقویم ما بسیار فشرده است. باید از این بچه ها تشکر کنم زیرا در 50 روز، 12 مسابقه انجام داده اند و در تمام بازی ها پیروز شده اند. باید به جلو نگاه کنیم. 

اینزاگی به تمجید از کریستین اصلانی، گلزن امشب پرداخت:

باید اصلانی را تحسین کنیم زیرا در یک هفته 3 بازی انجام داد و برای ما بازیکن بسیار مهمی بود. او حتی وقتی زیاد بازی نکند، به بهترین شکل تمرین می کند. ما مقابل لچه، جنوا و آتالانتا خوب کار کردیم و طوری نشان دادیم که انگار این بازی ها آسان بوده اند اما این طور نبود. می خواهم همین جا از اصلانی تمجید کنم. در این فصل به همه بازیکنان نیاز داریم. در مورد چرخشی بازی کردن بازیکنان، من هر چه در تمرین ببینم، دنبال می کنم. مردم یک ماه پیش از من در مورد سانچز و آرناتوویچ می پرسیدند. می گویند ما مثل تیم رد بول در فرمول 1 هستیم اما چند ماه پیش این نبودیم. در آگوست به ما رد بول نمی گفتند. با تلاش سخت به اینجا رسیدیم. آرناتوویچ و الکسیس برای من غافلگیرکننده نبودند. اگر طی این مدت آنها را نداشتیم، این نتایج را نمی گرفتیم. 

این سیصدمین مربیگری سیمونه اینزاگی در سری آ بود و او در این برهه 178 پیروزی به دست آورده است. این آمار پیروزی، بیشتر از هر مربی دیگری در سیصد بازی ابتدایی اش بوده است. با توجه به مثال اینزاگی از فرمول 1، از او سوال شد بیشتر خودش را طراح اتومبیل می بیند یا راننده آن؟

این حاصل تلاش همه بوده است؛ کادر فنی من، بازیکنان و باشگاه که در تمام جزئیات حامی ما بود. خوش شانسم که چنین بازیکنانی دارم. ما سوپرلیگ را بردیم و جواز جام جهانی باشگاه ها را گرفتیم اما باید همین فرم را به لیگ قهرمانان ببریم. 

در شبکه های مختلف نشان داده شد که پنالتی پیروزی بخش اینتر با اشتباه داوری گرفته شده زیرا فرندروپ موقع تکل روی بارلا واضحا توپ را زد. در مجموع این هفته بسیار جنجالی بود و از اینزاگی سوال شد سری آ چطور می تواند در زمینه داوری بهتر شود؟

من تجربه حضور در بازی های زیادی در اروپا و ایتالیا داشته ام؛ احتمالا 400 بازی. بازی های زیادی را در خارج از ایتالیا دیده ام و باید بگویم داوران ما از بهترین های اروپا هستند. فکر می کنم تغییر زمانی رخ می دهد که ما نپرسیم داور یا داور VAR چه کسی است، بلکه برویم و فقط بازی کنیم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *