بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله فرانک لبوف به کریستیانو رونالدو؛ خفه شو و این‌قدر درگیر مسی نباش!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۳:۲۵

فرانک لبوف واکنش تندی به اظهارات اخیر کریستیانو رونالدو نشان داد.

طرفداری – فوت مرکاتو | حدود دو ماه پیش و در جریان مراسم گلوب ساکر، کریستیانو رونالدو به مقایسه لیگ‌های عربستان و فرانسه پرداخت و صحبت‌های خبرسازی از او منتشر شد. اسطوره 39 ساله پرتغالی در توصیف فوتبال باشگاهی عربستان گفته بود:

از حضور در النصر بسیار خوشحالم، انتقال بسیار خوبی بود. فوتبال عربستان در یک پروسه قرار دارد و کمی طول خواهد کشید. قدم به قدم آن‌ها به بالاترین سطح می‌رسند. به نظرم لیگ عربستان در آینده بین سه لیگ برتر دنیا خواهد بود و مردم آن‌ها به این موضوع افتخار خواهند کرد. لیگ عربستان بدتر از لیگ فرانسه نیست. این لیگ رقابتی‌تر از فوتبال فرانسه است و من این موضوع را می‌توانم تنها پس از یک سال حضور بگویم. ما همین حالا هم بهتر از لیگ فرانسه هستیم. 

صحبت‌های جنجالی کریستیانو رونالدو، واکنش‌های متفاوتی را در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری و حتی برنامه‌های فوتبالی تلویزیونی به همراه داشت و هم‌چنان هم مورد بحث قرار می‌گیرد. فرانک لبوف، جدیدترین چهره سرشناسی است که در مصاحبه با فوت مرکاتو به اظهارات CR7 واکنش داد. لبوف، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه‌هایی چون چلسی و مارسی گفت:

وقتی می‌شونم کریستیانو رونالدو می‌گوید لیگ عربستان بهتر از لیگ 1 فرانسه است، اذیت می‌شوم. فکر می‌کنید او چرا ترجیح داد (برای مقایسه با لیگ عربستان) لیگ فرانسه را به جای لیگ پرتغال مثال بزند؟ برای این‌که لیونل مسی در لیگ 1 بازی کرده است. من برای رونالدو به عنوان یک فوتبالیست احترام زیادی قائلم؛ اما بیخیال مرد، فقط خفه شو! این حرف تو بی‌انصافی در حق لیگ فرانسه بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *