بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژاوی: هنوز برای قهرمانی لالیگا شانس داریم؛ اوضاع دی یونگ و پدری اصلا خوب نیست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۳:۳۳

ژاوی به انتقاد از عملکرد بارسلونا در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو پرداخت.

طرفداری | در جریان دیداری از هفته بیست و هفتم لالیگا، تیم های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در شبی که کمر تیم ژاوی در نیمه اول با مصدومیت فرنکی دی یونگ و پدری شکست، دو تیم موقعیت‌های چندان خطرناکی روی دروازه‌ها خلق نکردند و به یک امتیاز رضایت دادند. بارسا می‌توانست با توجه به تساوی رئال مادرید و شکست ژیرونا، خود را به رقابت برای قهرمانی لالیگا نزدیک کند، اما چنین نتیجه‌ای حاصل نشد و همین موضوع، انتقاد ژاوی را در نشست خبری بعد از بازی به همراه داشت. سرمربی بارسلونا هم‌چنین وضعیت فرنکی دی یونگ و پدری را نگران‌کننده توصیف کرد.

 

اتلتیک بیلبائو 0-0 بارسلونا؛ درد و نفرین مصدومیت دی یونگ و پدری؟

مصدومیت پدری و دی یونگ اصلا خوب به نظر نمی‌رسد. ما بسیار ناراحت و غمگین هستیم. فردا بیش‌تر در مورد وضعیت پدری و دی یونگ خواهیم دانست؛ اما در حال حاضر اصلا احساس خوبی نداریم.  تصور من این است که چندین بازی را از دست خواهند داد. دکترهای تیم می‌گویند مصدومیت آن‌ها جدی به نظر می‌رسد. این فصل مصدومان زیادی داشته‌ایم و از این حیث بسیار بدشناس بوده‌ایم.  

پدری، گاوی و فرنکی را در اختیار نداریم… خیلی سخت است چون هافبک‌ها، بازیکنانی‌اند که به تیم شخصیت می‌دهند. این سه نفر بازیکنان حیاتی و مهم من هستند. باید از پدری حمایت کنیم. این پسر خیلی سخت تلاش کرد تا به خوبی ریکاوری کند و به جزئی‌ترین چیزها در دوره مصدومیتش توجه داشت؛ اما بار دیگر مصدومیت به سراغ او آمد. پدری قوی‌تر باز خواهد گشت. بازی؟ 

خوب بازی نکردیم. امروز باید یک قدم رو‌ به‌ جلو برمی‌داشتیم. برای چنین مسابقه‌ای به تلاش بیش‌تری نیاز بود. ما باید خیلی بهتر از این‌ها کار می‌کردیم. یک فرصت بزرگ را هدر دادیم و من ناامیدم. این بازی عملکرد بهتری می‌خواست و ما در آن سطح نبودیم. باید پیشرفت زیادی کنیم. 

راضی نیستیم و بسیار ناراحتیم. در 15 الی 20 دقیقه اول بازی خیلی خوب بودیم؛ اما بعد از آن به طرز غیبر قابل درک و نامفهومی ریتم خود کاهش دادیم. تنها نکته مثبت این بازی، عملکرد خوب ما در دفاع بود. در فاز هجومی، تنها موقعیت مسلمی که یادم می‌آید، اثرگذاری فرمین و شوت از راه دور کانسلو بود. امشب مثل اکثر مواقع موفعیت گلزنی خلق نکردیم.  قهرمانی در لالیگا؟ 

 با توجه به امتیاز از دست دادن ژیرونا و رئال مادرید، درک این موضوع که چرا برای پیروزی جاه‌طلب نبودیم سخت است. امروز باید به کل دنیا بیانیه می‌دادیم و نتوانستیم این کار را انجام دهیم؛ اما هم‌چنان در رقابت برای قهرمانی در لالیگا حضور داریم. هنوز 11 بازی باقی مانده و باید به راهمان ادامه دهیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *