بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نظر سران رئال مادرید در مورد اتفاقات داوری مستایا؛ رسوایی بزرگ!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۵

طرفداری | در رئال مادرید از قضاوت خیل مانزانو در بازی این تیم مقابل والنسیا به عنوان یکی از بزرگترین رسوایی‌های اخیر یاد می‌کنند.

به گزارش مارکا، برای رهبران رئال مادرید، تصمیمات جنجالی داور بازی تیمشان مقابل والنسیا در مستایا باورنکردنی است و آنها از نحوه قضاوت خسوس مانزانو عصبانی هستند. آنها هم همچون کمیته داوران فوتبال اسپانیا نمی‌توانند چنین قضاوتی را درک کنند و هنوز نمی‌دانند که چرا داور باید گل لحظات پایانی جود بلینگام را مردود اعلام کند. رهبران رئال مادرید معتقدند اتفاقی که دیشب در مستایا رخ داد یکی از بزرگترین رسوایی‌های اخیر است.

رئال مادرید و رهبرانش می‌دانند که در میانه یک نبرد همه جانبه قرار گرفته‌اند، اما آنچه در مستایا اتفاق افتاد، به اعتقاد آنها فراتر می‌رود و آنها با یکی از بزرگترین رسوایی سال‌های اخیر روبرو هستند و این اتفاق یک‌بار دیگر رویه پخش ویدیوهای انتقادی از داوران را تایید می‌کند. باشگاه تا زمانی که تغییرات اساسی در داوری اسپانیا ایجاد شود به مبارزه خود ادامه خواهد داد. رئال مادرید بر این باور است که اتفاقات شب گذشته اعمال آنها (پخش اشتباهات داوری در شبکه تلویزیونی رئال مادرید) را توجیه می‌کند و دلایل کافی برای ادامه این کار را به آنها می‌دهد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *