بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بی‌تفاوتی طرفین؟ اقدام عجیب کیلیان ام باپه حین بازی پاری سن ژرمن! / عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۳:۲۹

کیلیان ام باپه در جریان بازی موناکو و پاری سن ژرمن مشغول صحبت با تلفن همراه خود شد!

طرفداری | در شبی که پاری سن ژرمن در خانه موناکو با تساوی بدون گل متوقف شد، حواشی زیادی برای کیلیان ام باپه به وجود آمد. تصاویری از ام باپه منتشر شد که نشان می‌داد ستاره فرانسوی پس از تعویض بین دو نیمه، به جای نشستن روی نیمکت، نیمه دوم را در جایگاه ویژه ورزشگاه و در کنار مادرش تماشا کرده است.

  • حرکت نادر؛ ام باپه تعویض شد و رفت کنار مادرش! / عکس

اما این تنها اقدام عجیب کیلیان ام‌ باپه در بازی امشب نبود. شماره 7 پاریسی‌ها در حالی که نیمه دوم آغاز شده بود و انتظار می‌رفت مثل سایر اعضای تیم به زمین برگردد، لباس‌های خود را عوض کرد و با تلفن همراه سرگرم خوش‌وبش با مخاطبش شد. ام باپه در نهایت پس از بازگشت به زمین، از نشستن روی نیمکت صرف نظر کرد و به سمت مادرش رفت.

لوئیز انریکه امشب برای دومین بازی متوالی کیلیان ام باپه را تعویض کرد. ستاره فرانسوی هفته گذشته در دقیقه 65 بازی با رن از زمین خارج شد و در دیدار با موناکو نیز فقط 45 برای پی‌اس‌جی به میدان رفت. انریکه در مصاحبه بعد از بازی در توضیح علت تعویض مجدد کیلیان ام باپه عنوان کرد که پاری سن ژرمن باید دیر یا زود به نبود ام باپه عادت کند. تعویض‌های لوچو و از طرفی بی‌تفاوتی‌های شماره 7 پاریسی‌ها احتمالا نشانه‌ای از رابطه سرد طرفین است؛ انگار تمامی اعضای پاری سن ژرمن از همین حالا جدایی ام باپه را پذیرفته‌اند.

ام باپه با لباس شخصی و مشغول صحبت با تلفن، در حالی که نیمه دوم شروع شده است!

  • لوئیز انریکه: دیر یا زود بدون ام باپه بازی خواهیم کرد، باید به آن عادت کنیم

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *