بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خسروی‌وفا: اولین نفر رأی دادم و به جمع ورزشی‌ها آمدم/ مردم ایران با رأی و بی رأی، پای این نظام هستند

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۹:۲۹
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه جامعه ورزشی در مجموعه ورزشی شیرودی به منظور شرکت در انتخابات مجلس و شورای نگهبان اظهار داشت: من اولین نفر بودم که در نزدیکی خانه‌مان رای دادم و حالا به اینجا آمدم، چون پایگاه ورزشی بود و آمدم که حضور داشته باشم. برایم افتخار است که بین ورزشکاران، پیشکسوتان، مدیران و همه دست اندرکاران ورزشی حضور داشته باشم. من آمدم به این جمع احترام بگذارم. ضمن اینکه دوست داشتم اولین نفر رای بدهم.هروی: حضور در انتخابات وظیفه همه است/ امیدوارم مسئولان حزبی عمل نکنند

 

وی درباره ایجاد یک پایگاه برای حضور جامعه ورزشی در رأی‌گیری گفت: پیشنهاد خود من به کیومرث هاشمی وزیر ورزش بود و او هم استقبال کرد. حتی گفتم که بد نیست برای سایر استان‌ها هم این اتفاق بیفتد. بهتر است که جامعه ورزشی دور هم جمع شود تا آن شور و نشاط ورزشی به چشم بیاید. اصل حرکت خوب بود و امیدوارم همه جامعه ورزش پای صندوق حاضر شوند.

خسروی‌وفا با اشاره به اینکه رأی‌گیری در ورزش نیز وجود دارد، عنوان کرد: رأی‌، تعیین کننده در سرنوشت ورزش یک تشکیلات است. البته این رأی‌ در مسائل ملی و کشوری که تاثیر بیشتری دارد و امیدوارم امروز سرنوشت خوبی تعیین شود. در مملکت ما مردم با رأی‌ و بی رأی‌ پای نظام هستند، حتی آن کسی هم که نیاید، یقین بدانید هر جا احساس خطر کند، به رأی‌ کار ندارد و اولین نفر جلو می‌آید. شما 22 بهمن را دیدید که باورنکردنی بود و امسال استقبال زیادی شد. مردم خود را در فضای سرد زمستانی با حضور خودشان ثابت کردند.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *