بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصمیم آلفونسو دیویس: ترک بایرن مونیخِ بزرگ به خاطر رئال مادریدِ منحصربه‌فرد!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۲:۰۵

آلفونسو دیویس تمایل فراوانی برای انتقال به رئال مادرید دارد.

طرفداری | آلفونسو دیویس در مسیر انتقال به رئال مادرید قرار گرفته است. طبق گزارش خبرگزاری‌های مختلف، رئال و دیویس به یک توافق شفاهی دست پیدا کرده‌اند و باشگاهی مادریدی در حال آماده‌سازی بسته پیشنهادی 35 میلیون یورویی جهت ارسال به دفاتر بایرن مونیخ است. از طرف دیگر، آلفونسو دیویس نیز تمایل شدیدی برای انتقال به لوس‌بلانکوس دارد و منطقی که در پس خواسته او پنهان است، در یک جمله تشریح می‌شود: «ترک بایرن مونیخِ بزرگ برای رسیدن به رئال مادریدِ منحصربه‌فرد!»

به گزارش رلوو، آلفونسو دیویس می‌داند ترک بایرن مونیخ یعنی جدایی از یک باشگاه بزرگ که کم‌تر بازیکنی شانس حضور در آن را به دست آورده؛ اما از طرفی، بازی در رئال مادرید برای این مدافع 23 ساله منحصربه‌فرد است. علاقه شدید دیویس به رئال مادرید، دقیقاً همان چیزی است که سران لوس‌بلانکوس جزو معیارهای جذب بازیکن در نظر گرفته‌اند. در پروسه توافق با ستاره‌ها، برای مدیران رئال علاقه و اشتیاق بازیکن از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق گزارش دیگری از اتلتیک، آلفونسو دیویس تمایل شدید خود برای حضور در جمع‌ کهکشانی‌ها را به اطلاع این باشگاه رسانده است.

از طرفی، رئال مادرید نمی‌خواهد پول دیوانه‌واری برای آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ بپردازد. بنابراین باواریایی‌ها اگر راضی به فروش ستاره کانادایی خود با یک قیمت منصفانه نشوند، لوس بلانکوس می‌تواند تا سال 2025 که قرارداد این مدافع چپ به پایان می‌رسد، منتظر بماند و سپس او را طی یک انتقال رایگان به خدمت بگیرد. 

هم‌چنین بخوانید: رئال مادرید و تحت فشار گذاشتن بایرن مونیخ؛ ما مشکلی با انتقال رایگان دیویس نداریم!

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *