بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تنبیه ظالمانه مسیِ سوئدی؛ تمدید نمی‌کنی؟ روی نیمکت بپوس!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۵

استعدادی که پیش‌تر مورد توجه بارسلونا، چلسی و یوونتوس قرار گرفته بود حالا میخ نیمکت شده است!

طرفداری | نام رونی برغدجی حدود دو ماه پیش به عنوان جدیدترین استعداد فوتبال اروپا بر سر زبان‌ها افتاد. وینگر 18 ساله کپنهاگن به دلیل درخشش در فوتبال دانمارک مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا، چلسی و یوونتوس قرار گرفت. برغدجی هم‌چنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد خوبی به عنوان یک بازیکن 18 ساله ارائه داد و حتی دروازه منچستریونایتد را در جریان پیروزی 4-3 کپنهاگن باز کرد. اما با پایان سال 2023، روزهای خوب رونی برغدجی هم به پایان رسید و او مدتی است که در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، رونی برغدجی با رویای پیوستن به تیم‌های بزرگ اروپایی، علاقه‌ای به تمدید قرارداد با کپنهاگن در فاصله 22 ماه تا انقضای قرارداد فعلی‌اش ندارد. این در حالی است که برغدجی سال گذشته قرارداد خود را با کپنهاگن تا 31 دسامبر 2025 تمدید کرده بود؛ آن‌هم با این توافق که باشگاه دانمارکی اجازه جدایی او را در صورت رسیدن یک پیشنهاد مناسب بدهد. اما کپنهاگن از آغاز 2024، خواستار امضای قرارداد جدیدی شده و مخالفت برغدجی با این امر، او را میخ نیمکت کرده است.

بردغجی 18 ساله که تا پایان 2023 بهترین گلزن کپنهاگن بود، به خاطر مخالفت با تمدید دوباره قرارداد، از ابتدای 2024 حتی یک دقیقه هم برای تیمش به میدان نرفته است! یک تنبیه ظالمانه و غیر منطقی برای نوجوان 18 ساله‌ای که در مقابله سیاست‌های باشگاه قرار گرفته است.

گفتنی است رونی بردغجی در کویت متولد شده و دارای ملیت سوئدی و همچنین سوریه‌ای است. او هم‌چنین در تمام پست های هجومی به خصوص وینگر راست می‌تواند بازی کند. برغدجی سابقه حضور در رده‌های پایه تیم ملی سوئد را در کارنامه دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *