بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دورتموند در پی یک خانه تکانی؛ مالن راه‌حل اصلی زنبورها برای تأمین مالی پروژه بازسازی تیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۹

طرفداری | دورتموند در این فصل به هیچ عنوان نتوانسته عملکرد در حد انتظارات داشته باشد و تیمی که فصل گذشته تا هفته آخر شانس زیادی برای قهرمانی در بوندسلیگا داشت، اکنون باید بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند.

زنبورها در این فصل نتایج ضعیفی کسب کردند و علاوه بر آن، یک روند سینوسی داشتند. طی این مدت انتقادهای زیادی هم نسبت به ترزیچ و هم نسبت به کیفیت ترکیب تیم انجام شده است. حال به نظر می‌رسد سران دورتموند به فکر یک خانه تکانی افتاده‌اند.

به گزارش بیلد؛ دونیل مالن می‌تواند در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی در ازای مبلغی بین 40 تا 50 میلیون یورو از دورتموند جدا شود. زنبورها در پنجره تابستانی آینده قصد بازسازی تیم‌شان را دارند و برای این‌کار نیاز به پول دارند.

با این حال هنوز مشخص نیست دورتموند برای این بازسازی، چه منابع مالی‌ای خواهد داشت و می‌خواهد چگونه پول مورد نیازش را تأمین کند. در داخل باشگاه سناریوهای مختلفی بررسی شده که بدترین آن‌ها از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و حضور نداشتن در این رقابت‌ها برای فصل آینده است. به خصوص اینکه در فرمت جدید لیگ قهرمانان، اگر یک تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی برسد به‌جای 65 میلیون یورو، 80 میلیون یورو درآمد خواهد داشت. سباستین کل در پی یک خانه تکانی اساسی

 اگر دورتموند موفق به کسب سهمیه نشود، در مذاکرات برای فروش بازیکنان خود دست پایین‌تر را خواهد داشت و این باعث می‌شود نتوانند مبلغ مورد نظرشان را دریافت کنند. بنابراین بهترین سناریوی ممکن برای زنبورها کسب سهمیه لیگ قهرمانان و سپس فروش مالن با رقمی در حدود 50 میلیون یورو است. همچنین دیگر هدف دورتموند خلاص شد از شر جیووانی رینا با مبلغی در حدود 20 میلیون یورو است.

سباستین کل مدیر ورزشی باشگاه می‌خواهد از این طریق، پول مورد نیاز برای یک بازسازی بزرگ را تأمین کند. در کنار این دو، قراردادهای متس هوملس، ماریکو رویس، ماریوس وولف، متئو موری و آنتونیو پاپادوپولس نیز به پایان می‌رسند و باید تکلیف این بازیکنان نیز مشخص شود.

همچنین جیدون سانچو و یان ماتسن نیز تا پایان همین فصل قرارداد قرضی‌شان اعتبار دارد. آینده بازیکنان دیگری مانند سباستین هالر هم نامشخص است. با این حال فروش مالن در اولویت قرار دارد. با این‌کار، دورتموند دوباره می‌تواند به سراغ جذب استعدادهای برتر برود که در صورت جدایی‌شان نیز می‌توانند درآمد بالایی برای دورتموند به ارمغان بیاورند. دونیل مالن هم می‌خواهد دورتموند را ترک کند

دونیل مالن از قبل به فکر جدایی از دورتموند افتاده و در پنجره زمستانی ایجنت خود را تغییر داد. ایجنت جدیدش نیز سابقه انجام چندین معامله و همکاری با منچستریونایتد را دارد. باشگاهی که گفته می‌شود به این بازیکن هلندی و 25 ساله علاقه‌مند است.

در کنار شیاطین سرخ، لیورپول نیز مالن را زیر نظر دارد. عملکرد مالن طی هفته‌های اخیر پیشرفت کرده و او با حرکات فردی خود در زمین، توانسته تا حدی ضعف دورتموند در بازی‌سازی را جبران کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *