بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پس از مشخص شدن جدایی در پایان فصل، توماس توخل به بازیکنان بایرن مونیخ چه گفت؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۱

طرفداری | پس از سه شکست متوالی مقابل بایرلورکوزن، لاتزیو و بوخوم، هفته پیش در همین روز بایرن مونیخ و توماس توخل به‌طور رسمی اعلام کردند پس از اتمام این فصل به همکاری خود پایان خواهند داد و یک مربی از فصل آینده روی نیمکت باواریایی‌ها خواهد نشست.

با این حال پیش از اعلام این خبر، اخبار و شایعات زیادی از وجود اختلاف بین رختکن و سرمربی منتشر شده بود و باید دید این اقدام بایرن مونیخ چه تأثیر روی روابط بین دو طرف خواهد گذاشت. با این حال توخل و دریسن چگونه خبر قطع همکاری‌شان را به رختکن اطلاع دادند؟

به گزارش توبی آلتشفل و کریستین فالک از بیلد؛ صبح چهارشنبه توماس توخل و یان کریستین دریسن مدیر عامل بایرن مونیخ به رختکن رفتند تا بازیکنان را از تصمیم خود مطلع کنند. دریسن خطاب به بازیکنان گفت: «ما اکنون با دقت همه چیز را زیر نظر خواهیم داشت، شما نیز مسئول هستید» توخل هم پس از دریسن گفت: «اکنون هر هفته دیگر بحثی در این‌باره وجود نخواهد داشت و همه از این موضوع خبر خواهند داشت. با این حال، ما هنوز می‌توانیم دستاوردهایی داشته باشیم و برای آن باید بازی‌ها را ببریم، حالا همه می‌توانند خود را به مربی جدید نشان دهند»

گفته می‌شود توخل در حالی این صحبت‌ها را کرده که ذره‌ای ناراحتی در چهره او دیده نمی‌شده بلکه او مانند یک جنگجو و همراه با خونسردی این حرف‌ها را به زبان آورده است. همچنین دریسن در مصاحبه‌ای درباره اینکه چه صحبت پس از مشخص شدن جدایی توخل از باشگاه در پایان فصل با بازیکنان داشته، گفت:

به بازیکنان قاطعانه گفتم که منافع شخصی آن‌ها اکنون باید در درجه دوم نسبت به منافع باشگاه و تیم باشد. اکنون بایرن مونیخ بیش‌ترین اهمیت را دارد. بازیکنان باید عملکرد خوبی داشته باشند و باید از این بابت احساس افتخار کنند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *