بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الگری: خوشحالم که مدیریت از کارم راضی است؛ از لحاظ عاطفی با یوونتوس گره خورده‌ام

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۵

طرفداری | یوونتوس با گل دقیقه 96 دنیله روگانی و البته با درخشش دوشان ولاهوویچ موفق به شکست تیم فروزینونه شد.

پس از چهار بازی متوالی ناکامی در کسب پیروزی، بیانکونری سرانجام طعم پیروزی را چشید. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از پایان این بازی در مصاحبه با DAZN در مورد این مسابقه صحبت کرد.

ساختار دفاعی یوونتوس

ما باید به شرایط دفاعی خوب گذشته‌مان برگردیم. در 7 بازی اخیر 6 گل خورده‌ایم. حریف امروز راحت جلوی ما گلزنی کرد. روی گل دوم رابیو مصدوم شد، پس باید آنقدر باهوش کار کنیم که در این مواقع بازی را کنترل کنیم.

ما در نیمه اول خوب دفاع نکردیم. آنها فشار زیادی وارد آوردند، بنابراین در آن زمان کمی بازی برایمان سخت شد. در نیمه دوم تهاجمی‌تر بودیم و حریف کمی افت کرد، اما خب مسابقات فوتبال، 90 دقیقه طول می‌کشد، بنابراین وقتی حریف از نظر بدنی با شما در یک سطح قرار دارد، باید به اندازه کافی قوی باشیم تا گل نخوریم. باید سعی کنیم این روند گل خوردن را معکوس کنیم.

مصدومیت رابیو و مک‌کنی

ما بازیکنان دیگری هم داریم. رابیو و مک‌کنی برای ما بازیکنان مهمی هستند. خواهیم دید که آنها چه زمانی در دسترس خواهند بود، اما مطمئنا، ما تیم مناسبی را برای یک عملکرد خوب در هفته آینده در ناپل شکل خواهیم داد.

فرم عالی ولاهوویچ

دوشان حالش خیلی خوب است. چند وقت پیش او همیشه عصبانی و مشتاق گلزنی بود. حالا او خیلی متعادل‌تر عمل می‌کند، او همیشه درگیر بازی است، بنابراین این برای یک بازیکن مثل او مهم است.

کیه‌زا نیمه دوم از زمین خارج شد

هیچ مشکلی وجود ندارد. او در این مدت به آن شکل تمرینی نداشته است. او باید به فرم خوب خودش برگردد. در زمین برای تیم در دسترس بود، بنابراین باید آرامش خودش را حفظ کند، چراکه او بازیکن مهمی برای ماست و این را در ادامه مسابقات ثابت خواهد کرد.

کریستیانو جونتولی، مدیر یوونتوس پیش از بازی گفته بود که از آلگری راضی است و می‌خواهد در فصل 25-2024 با سرمربی ایتالیایی ادامه دهد.

خوشحالم چون با باشگاه خوب کار می‌کنیم. من تا سال 2025 قرارداد دارم و عملا ده سال در یوونتوس بودم. به این دوران افتخار می‌کنم. من برای باشگاه، برای مالکان و برای تیم با عشق، علاقه و فداکاری کار می‌کنم.

الگری در ادامه با لبخند افزود:

من از لحاظ عاطفی به یوونتوس گره خورده‌ام، که نمی‌دانم خوب است یا بد.

سرمربی یوونتوس در پایان صحبت‌هایش بار دیگر تاکید کرد که از حضور در این تیم خوشحال و راضی است.

ما مسیری را آغاز کرده‌ایم. ابتدا با رئیس قبلی [آندره‌آ آنیلی] و فدریکو کروبینی. همین کار را با جونتولی، ماننا و اسکاناوینو ادامه می‌دهیم. ما اهداف مشترکی داریم، اما باید به حال فکر کنم و البته به آینده و لیگ قهرمانان که هدف مالی مهمی برای باشگاه است، برگردیم. باشگاه برنامه‌های آینده را ارزیابی خواهد کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *