بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیگو سیمئونه: همان طوری که می خواستیم، بازی کردیم؛ معتقدم می توانیم نتیجه را برگردانیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۲:۴۱

اتلتیکو مادرید در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر با نتیجه 1-0 شکست خورد اما در متروپولیتانو فرصت جبران خواهد داشت.

طرفداری | دیگو سیمئونه پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

فکر می کنم بازی همان طوری بود که می خواستیم. به کسب یک دستاورد در اینجا بسیار نزدیک بودیم. مرتکب یک اشتباه بزرگ شدیم و آنها بیشترین بهره را با گلزنی بردند. آنها همچنین در دیگر موقعیت هایی که ما در هافبک توپ را لو دادیم، حملاتی داشتند اما در مجموع ما همان طور که می خواستیم، بازی کردیم؛ بیشتر حملات آنها را بستیم و شانس های خودمان را داشتیم. ما آرام هستیم. به بازی برگشت می رویم و خواهیم دید آنجا چه پیش می آید. مهم این است که در پاس های خودمان پیشرفت کنیم و در جایی که آنها می توانند با ضدحمله به ما ضربه بزنند، توپ را لو ندهیم و می توانیم نتیجه را برگردانیم. 

چولو پس از دوران بازی در اینتر به عنوان مربی به سن سیرو بازگشته بود و در لاتزیو هم با سیمونه اینزاگی هم تیمی بود. بنابراین دو مربی یکدیگر را می شناختند:

من او را دوست دارم. او پسر خوبی است و بابت تمام اتفاقات خوبی که برای او می افتد، خوشحالم. با این حال همچنان معتقدم اتلتیکو می تواند نتیجه را برگرداند. فعلا باید روی بازی با آلمریا تمرکز کنیم و قبل از بازی برگشت چند بازی مهم داریم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *