بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیمونه اینزاگی: شایسته زدن گل های بیشتری بودیم؛ امیدوارم مصدومیت تورام جدی نباشد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۲:۲۹

اینتر موفق شد در خانه با نتیجه 1-0 اتلتیکو مادرید را شکست دهد و باید برای صعود به دور یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا در متروپولیتانو کار را تمام کند.

طرفداری | سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با مدیاست گفت:

پیروزی بسیار رضایت بخشی بود. بچه ها مقابل یک تیم فیزیک و تکنیکی که بازی مقابل آنها اصلا آسان نیست، شگفت انگیز بودند. می دانیم این تازه بازی رفت بود. بازی برگشت سخت خواهد بود و قطعا با توجه به تمام موقعیت هایی که خلق کردیم، نسبت به نتیجه حسرت می خوریم. ما شایسته زدن گل های بیشتری بودیم. فوتبال همین است. به کارمان ادامه می دهیم. 

اینزاگی ادامه داد:

دیروز در کنفرانسم گفتم که آرناتوویچ و سانچز در تمرینات و زمانی که مورد استفاده قرار می گیرند، واقعا خوب کار می کنند. خوشحالم که مارکو گل را زد. او شایستگی آن را داشت که زودتر گل بزند و سانچز هم با روحیه خوبی وارد زمین شد. تورام احساس ناراحتی می کرد. شرایط او تحت بررسی قرار می گیرد و امیدواریم برای مدت طولانی او را از دست ندهیم. 

دقیقا مانند فصل گذشته، اینتر در بازی رفت مرحله یک هشتم 1-0 پیروز شد:

باید صادقانه بگویم فصل گذشته در مسیر رسیدن به فینال پورتو در بازی برگشت بیشتر از همه برای ما مشکل درست کرد. وقتی به این مرحله از لیگ قهرمانان می رسید، تمام حریفان سخت هستند. 

هافبک های اینتر معمولا در حمله مشارکت زیادی دارند اما امشب به نظر در کارهای دفاعی هم وظایف زیادی داشتند و خیلی نفوذ نکردند:

مقابل ما حریف باکیفیتی بود اما اینتر خیلی خوب بازی کرد. فراموش نکنیم که وقتی اتلتیکو مادرید صاحب توپ است، گرفتن توپ از آنها سخت است. قطعا در نیمه اول چندین پاس اشتباه داشتیم اما اتلتیکو با دو خط تجمع کرده بود. نیمه دوم بهتر توپ را منتقل کردیم و فکر می کنم شایسته پیروزی بهتری از 1-0 بودیم. هافبک ها فداکاری کردند و برای تیم بازی کردند. بازیکنان ذخیره کمک کردند زیرا در 7-8 دقیقه ابتدایی نیمه دوم مثل همیشه نبودیم اما به مسیر درست برگشتیم و شانس های خلق کردیم که باید گل می کردیم. می دانم که زومر عملا هیچ مهاری در این بازی نداشت اما موقعیت هایی مثل شوت لینو و ضربه سر موراتا بودند که ما می توانستیم بهتر عمل کنیم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *